Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μα κανεις δεν γνωριζει τιποτα?
![]()

![]()
![]()
τι λες τωρα.δεν υπαρχει τετοιο μασταρι στην πιατσα ρε φιλε.ολα τα λεφτα
![]()

τα παντα.....απο προγραμμα συναγωνιστη τι κανει?![]()
Προσφατη επισκεψη στο εν λογω λαδοτριβειο, και καταθετω απλα την αποψη μου.
Ανοιξε η Βικυ. Διαβασα τις περιγραφες απο αλλους συναγωνιστες και μαλλον εχει υπερτιμηθει παρα πολυ. Ειναι αυτο που λεμε περασμενα μεγαλεια και τωρα χεσε μεσα Πολυχρονη κλπ..... Δικαιολογημενα την εχει δει και λιγο ντιβα οποτε οταν τη ζητησα (και αυτο γιατι ειχα επηρεαστει απο γνωμες αλλων συναγωνιστων) μου το εκοψε πολυ αποτομα, πραγμα που δεν με πειραξε καθολου γιατι κατα τη γνωμη μου δεν ελεγε τιποτα.
ετσι ακριβωs ειναι οπωs τα ειπεs. και δεν ειμαι καθολου προκατειλημενοs μαζι τηs επειδη διαπιστωσα αρκετα αρνητικα στοιχεια στην συμπεριφορα τηs, οταν πρωτοπηγα . να προσθεσω κατι , αφου αδελφακι μαγαζι με το 147, γιατι στο 147 το διπλο παει στα 120 ενω η βικυ οταν την ρωτησα ποσο παει το διπλο ζητησε 160 ? οταν μαλιστα εφευγα τηs λεω, βικυ δωσε χαιρετισματα στην νανσυ. και γυρναει και μου λεει, να παs να δωσειs τα χαιρετισματα μονοs σου. επισηs επειδη μιλησα με καποια κοπελλα για λιγο μεσα στο δωματιο μετα την φωναξε και την αγριοκοιταζε παρα πολυ, ωστε δεν μπορεσα να κρατηθω και τηs λεω, γιατι την κοιταζειs ετσι? εκανε τιποτα? και μου λεει ετσι ειναι το βλεμμα μου και μου εκανε καποιεs γκριματσεs και μου προσπαθουσε να μου δειξει οτι ετσι ειναι το φυσικο τηs βλεμμα. και για να τελειωνω ηθελε απο την αρχη οπωσδηποτε να τηs πω, τι προγραμμα θα επαιρνα. τηs λεω θα το συζητησω με την κοπελλα. οχι λεει η κοπελλα δεν εχει καμμια δουλεια σε αυτα. σε εμενα πρεπει να πειs.επισκεψη στο μαγαζι επειτα απο που πμ που δεχθηκα απο το lion οτι στο μαγαζι δουλευει πρωην θεραπευτρια της ομηρου και μπριζολιαζεται.... καταρχην το εν λογω καταστημα μου θυμιζει τελειωμενο μπουρδελο του μεταξουργιου.... δεν προκειται να ξαναπερασω ουτε απο εξω.... οχι 80 ευρω που πληρωσα αλλα ουτε 10 δεν πληρωνα για αυτες τις υπηρεσιες.... πηγα για μαρια η οποια μολις ειχε μπει στο δωματιο.... οποτε λεω ας παρω μια αλλη, εκανα και 30 λεπτα να παρκαρω εκει οποτε λεω "δεν γαμιεται ας δοκιμασω κατι αλλο"....δοκιμασα την μελινα που δουλευε στο παραρτημα και ειχε ερθει σε αυτο....μου την πασαρε για ελληνιδα αλλα μαλλον τσιγγανοαλβανακι μου εμοιαζε, εχουμε και λεμε λοιπον:
αρνητικα μαγαζιου
1)χωρος απαραδεκτος Γ΄κατηγοριας με το ζορι
2)μασαζ απαραδεκτο 1/10
3)η περιγραφη της σεριφισας μου θυμισε περιγραφη μπουρδελου (τσιμπουκακι πισωκολητο, ελευθερα πιασιματα)
4)απο το 20 λεπτο ξεκινα η θεραπευτρια και γδυνεται
5)το μπανιο ειναι αθλιο και μες στην λεκανη επεπλεε κουραδα θεραπαυτριας ή συναγωνιστη μηκους 10-15 εκατοστα
θετικα μαγαζιου
ειναι στο 1ο οροφο και δεν ανεβαινουμε πολλα σκαλια

μήπως να βάλουμε και το νο5 στα θετικά για να μήν το χαντακώσουμε το ίδρυμα τσάμπα?![]()

Λοιπον για να μην μπερδευεσαι και να εχεις διληματα . Εγω ειχα πει ωραιος χωρος γιατι ετυχα σε δωματιο με ντουζιερα μεσα. Για τα αλλα δωματια δεν ξερω. Απο πλευρας υπηρεσιων συμφωνω οτι δεν ηταν καλες και δεν θα ξαναπατησω. Οποτε σωστα κατα τη γνωμη μου εβαλες Χ.κορυφαίο.....
Ρε παιδιά,ήθελα να πάω,αλλά με μπερδέψατε....οι άλλοι προηγουμένως λέγανε ωραίος χωρος,κλπ.Ο xpapad,την γνωμη του οποιου εκτιμώ,μιλάει για βρώμικο χωρο,κουράδες και άθλιες υπηρεσίες......Θα ακολουθήσω λοιπόν την σιγουρη μέθοδο και θα βάλω Χ χωρίς να κάνω τον κόπο να το επισκευθώ....
ωπα !! τεμαχιο της ομηρου στη συγγρου??????
ποια είναι ? αξιζει ή τσαμπα κοπος?
παντως για την συγκεκριμενη, την μαρια την βουλγαρα οταν δουλευε ομηρου δεν πρεπει να μπριζολιαζονταν.... εγω μια φορα ειχα κανει και ειχε φτασει μεχρι φραπε... βεβαια δεν ειχα πιεσει καθολου και ειχα αφησει τα πραγματα να κυλησουν μονα τους.... τωρα στη συγγρου τσιμπουκωνει χωρις λαστιχο και σερβιρει μπριζολα πανω κατω και πλαγιομετωπικα....καλα χριστιανε μου πως το λες ετσι λες και αν καποια εχει θητευσει στην ομηρου ειναι λες και εχει βγαλει την σχολη του γενους!!!
η εχεις αχτι να γαμησεις στην ομηρου και λογο χρηματων δεν σου καθετε η τρως πορτα απο την κυραλενη.
οσο για την κουραδα επι λεκανης να τα ακουσουν οι λαγνοι του σαιτ και να σπευσουν εγω την βαζω στα υπερ!!!!!