Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Άσχετο... δεν ασχολούμαι βασικά αλλά μια απορία ..... που έγινε ο αγώνας;
στο ζάπινγκ το πέτυχα!
εχουν αλλαξει πολλα φετος, αν βλεπεις σχινας εκτος κληρωσης και βορεαδης κοτα......δικαια κερδισατε γαυρακια
τα δικα μας μελακιστικανε αγριως επιθετικα σημερα
αλλα εχετε ακομα κομπλεξ κερδιζατε 11 ποντους και ηθελε 1 λεπτο και ακουγοντουσαν μονο οι δικοι μας μεσα
και παραλιγο και να χανατε
τα λεμε κυριακη οακα για το πλεονεκτημα που φετος πιστευω θα παιξει το μεγαλύτερο ρολο απο καθε αλλη φορα
δικαια κερδισατε γαυρακια
τα δικα μας μελακιστικανε αγριως επιθετικα σημερα
αλλα εχετε ακομα κομπλεξ κερδιζατε 11 ποντους και ηθελε 1 λεπτο και ακουγοντουσαν μονο οι δικοι μας μεσα
και παραλιγο και να χανατε
τα λεμε κυριακη οακα για το πλεονεκτημα που φετος πιστευω θα παιξει το μεγαλύτερο ρολο απο καθε αλλη φορα
δεν φοβαμαι τους διατητες...τον γιαννακη φοβαμαι..Αν παιζαμε με αλλους απλα θα χαιρομουν για την κουπα..
Λογω των λαγων, δεν την χαιρομαι, απλα τη θεωρω βημα για τα παρακατω. Η ομαδα εχει πλεον ποιοτικοτερο ροστερ απο τα πουτανογεννηματα. Της ελειπε τα ψυχολογικο αβανταζ και τωρα το πηρε. Αυτο ειναι βασικοτερο απο το κυπελλο Ελλαδας..
Η κουπα αποκλειστικα ανοικει στους Αγγελοπουλαιους που επιτελους βλεπουν τα εκατομμυρια τους να πιανουν τοπο..
Τους δινω και μια συβμουλη (αν δυναμαι να βρισκομαι σε τετοια θεση..):
Πιστευω οτι το 50-50 των γκρι σημερα ηταν το τυρι, ελπιζω να εχουν δει τη φακα...
πηγε να κανει και χτες το θαυμα του στο τελος....δεν φοβαμαι τους διατητες...τον γιαννακη φοβαμαι..



τωρα δικαιωνεσαι τυπεΑκομα περιμενω την πουστρα DJ του φορουμ![]()
Να καταθεσει την αποψη του για το χθεσινο ματς...
Αλλα μαλλον ειναι απο τα σαληγκαρια και αυτος που βγαινουν να καταθεσουν την "αποψη τους "για τον Γιαννακη και γενικα για την ομαδα μονο στις στραβες...
Δεν θα μας πεις τπτ αγαπητε DJ για τον Γιαννακη χτες που εδεσε κομπο τον τρισμεγιστο Ομπραντοβιτς...?? Και που κατεστρεψε μια και καλη τον τραγικο και μονοτονο τροπο επιθεσης του πικ εν ρολ...????
Κλαψε καστανα τωρα!! Ξερεις εσυ... Σε περιμενω...![]()



Παω πασο τοτες...Αντε γαμησου τωρα εχω να ασχοληθω με πιο σοβαρα πραγματα , ξερεις εσυ , και εχω και νεααααααα![]()
![]()

τι αυτιά έχει ο πούστης... δορυφορικά πιάτα.. πιάνει και νόβα.
και αυτός ο Τσίλντρες τι βρήκε και φόρεσε ρε παιδάκι μου;
Σαν να πήγαινε πρώτη μέρα σε Κολλέγιο ο τύπος![]()
![]()
![]()
