Χθεσινή (κυριακή βράδυ 9μμ) βόλτα ,
Φωκαίας 13 υπόγα, 3 λατίνες, μικρές ωραία κορμια, τίμησα Νικόλ , 22 ετων, Πολύ κρέμα, πρόθυμη όμως, καλή πίππα, ωραία καφέ ρόγα, ανέβηκε απο πάνω, μετά ιεραποστιλικό, όταν ανέβασα ρυθμούς ζορίστηκε , καινούρια κοπέλα , θα στρώσει! Αν θα την ξανατιμούσα? Ναί , γιατι ήταν ευχάριστη, χαμογελαστή ωραίο σφιχτό κορμί, και Νιάτο. φρεσκο πράμα! όταν έχεις πατήσει τα 40 και πας συνέχεια με 40+ το μικρό φαίνεται rib eye Ιαπωνίας...
Φυλής 67 Ελένη κ μαρία . (αυτό με τα αρχαία μεσα)
Μου άρεσε η Ελένη ξανθιά,κορμάρα, την είχα πάρει πριν καμια 10αρα χρόνια και θυμάμαι ήταν πολύ επαγγελματίας. Δεν ήθελε πολλά πολλά . παραμένει έτσι ? ή Ζέστανε καθόλου ?
φυλής 69 μια tracey '(ομορφούλα αλλά φόλα μαλλον)
κ μια άλλη ωραία φιορέλα. (ξέρει κάποιος κάτι ??? )