xan4625
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 4.244
- Κριτικές
- 56
- Like
- 36.831
- Πόντοι
- 22.886
μόνιμη στο Λουξεμβούργο έγινε
Ποτε προλαβε και πηγε κινα ο τζοκερ?


Ήταν καλό μουνι κάποτε η Didi αλλά αγάπησε το φαΐ περισσότερο από την πουτσα και το χρήμα .
Αυτή είναι πουτσούχτρα!Καλό Σ/Κ !
![]()
H Tasha είναι η πρωην Mila17 από glamour.Άσχετο , αλλά τι ωραία μουνια έφερε το dream .
Καμία σχέση με τα μπάζα που είχαν τελευταία .
H Tasha κάτι μου θυμίζει …
Μακάρι να συνεχίσουν έτσι …
το οτι μια κοπελα αλλαζει εργοδοτη με τις ιδιες φωτογραφιες ειναι κατι που δεν εχεις ξαναδει ποτε στη ζωη σου?καλά δεν νομιζω πως ηθελαν να κρύψουν τα ιχνη τους. οι μισες κοπέλες ειναι ιδιες με τα ιδια ονοματα/φωτο και ιδιο στησιμο του σάιτ
σα να λεμε θελει η σιτιτουριστρια να κρυφτει και η χαρά δεν την αφήνει
μονο εδώ δεν εχουν συνδεθει τα νέα προφίλ τους με τα παλιά
ναι αλλα να αλλαξε χερια!!!πιθανόν να άλλαξε, έτσι κι'αλλιως (μάλλον; ) κανεις μας δεν ξερει ποιοι ειναι πισω από τα γραφεία
εγω βλεπω και κρινω απο τη μορφή του σάιτ που έμεινε ιδια.
σαν να βλεπεις την καφετερια της γειτονιας με πινακιδα "under new managment" αλλά να έχουν κρατησει τα ιδια τραπεζοκαθίσματα
Άσχετο , αλλά τι ωραία μουνια έφερε το dream .
Καμία σχέση με τα μπάζα που είχαν τελευταία .
H Tasha κάτι μου θυμίζει …
Μακάρι να συνεχίσουν έτσι …
Κάτι μου θυμίζει...μία Adele με κλεμμένες φωτογραφίες.Οι φώτο που έχει που δείχνει πρόσωπο είναι κλεμμένες
από την onlyfaτζου Annalese Milton.
επειδή δε βάλανε όλο το κόμεντ στην ψεύτικη κρiτικη... αλά μπάμπολα "τιμημένου¨παραμυθά.H Tasha είναι η πρωην Mila17 από glamour.
Οι φώτο που έχει που δείχνει πρόσωπο είναι κλεμμένες
από την onlyfaτζου Annalese Milton.
Τώρα η κριτική που έκανε ο συναγωνιστής και λέει
για ελαφρώς επεξεργασμένες φώτο , ενώ έχει ξεκάθαρα
κάποιες κλεμμένες , ε εντάξει οτι να 'ναι...
