You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Nikosfet
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2025
- Μηνύματα
- 115
- Like
- 979
- Πόντοι
- 81
Μόνο σήμερα την έχει εκτός, όλη την εβδομάδα την δείχνει κανονικά. Πιθανότατα να έχει ρεπό.Η Ιρινα φ27 φαίνεται στο πρόγραμμα ότι δεν δουλεύει σήμερα! Ισχύει;
Morty love Jessica
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2020
- Μηνύματα
- 405
- Κριτικές
- 63
- Like
- 5.341
- Πόντοι
- 7.621
Μυστη μου την λια λες με τον μεγάλο κωλο την μελαχρινή που σαλοναριζε με ένα σκισμένο καλσόν;; Λέει τίποτα αυτή;Χθεσίνη καταδρομική Βικτώρια 3η βάρδια....ήμουν τέρμα καυλωμένος που μπήκα κατευθείαν Αλεξάνδρα στο Φυλης 74 δεξιά...φαινόταν πιο υποσχόμενη στο σαλόνι,στο δωμάτιο μια τυπική συνεδρία....Εντύπωση μου έκανε χθες η Αλισια στο Γυλης 59 πάνω ,πολυ δυνατό μίλφ ,αλλά δεν είχαν κάνει ακόμη τα παπαρια μου reload ,για να περάσω....2η κατάθεση για 2η φορά μετα απο αρκετό καιρο στη Λία στο Φιλιππίδου 11β.....αργότερα κατέβηκα Λαρίσης για να τον βρέξω και μια 3η φορά,σταμάτησα λίγο σε ένα στενό εκει,να τσεκάρω κατι στο τηλέφωνο και δυστυχως έπεσε πεσιμο απο τσέους.....τους είπα οτι απλά έρχομαι για να γαμήσω και τίποτα άλλο(λογικο και αυτοι εκείνη την ώρα σε τέτοια μέρη,να είναι ύποπτοι)ξενέρωσα και αναχώρησα(κατακαυλωμένος)....
Υ.Γ Αντελίνα επέστρεψε στο Φυλής 86β για όσους την ψαχνουν,Μαρινα ΦΩκαίας 17 πάνω επίσης....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Φυλής 54β ,τόσα χρόνια στο ίδιο ακόμη
Στόχευα στην Εμμανουέλα στο Φωκαίας 27 αλλά το βρήκα κλειστό. "Τσίμπησα" από το σαλονάρισμα της Μόνικας στο Φυλής 84 πάνω και πέρασα, μελαχρινή με καλό κορμί ντυμένη που μέσα όμως αποκαλύπτεται κάποια χαλάρωση. Ανακοινώνεται ελεύθερο στοματικό και 69. Καμμένο εικοσάρικο δεν το λες, αλλά δεν έχω κάτι να θυμάμαι για να ξαναπάω, στα πλαίσια του τυπικού η συνεδρία.
Αγκύρας 12 Ίρα και Μερσίνη, Αγκύρας 9 η Λία.
Αγκύρας 12 Ίρα και Μερσίνη, Αγκύρας 9 η Λία.
Mpooumpoukos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 1.293
- Κριτικές
- 25
- Like
- 14.083
- Πόντοι
- 3.246
Λιωσίων 73 στο πάνω, Έμμυ, μία Λατίνα νορμάλ σε όλα και μία Λατίνα μαύρη νταρντάνα τουμπανιάρα φάνηκε(Καμίλα ?).
Λιωσίων 73 κάτω, Μελλίσα, Σαρλότα, Λίλιαν.
Λιωσίων 73 κάτω, Μελλίσα, Σαρλότα, Λίλιαν.
OLDJE
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2026
- Μηνύματα
- 16
- Like
- 425
- Πόντοι
- 20
Καλησπέρα! Συγνώμη που γράφω τώρα, αλλά εχθές έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα ήταν αδύνατον! Μια μικρή ενημέρωση για εχθές την δεύτερη βάρδια:
Φωκαίας 13 πάνω, Εύα και Άννα, απλό πρόγραμμα, καλή επιλογή.
Φωκαίας 17 Κάτω, Ελένη, η ψηλή μελαχρινή, σχετικά αδιάφορη κατά την γνώμη μου. Το πάνω ενώ είχε ανοιχτό φως γύρω στης 18:00 έκλεισε και δεν ανέβηκα.
Φωκαίας 19, Χριστίνα, καινούρια είπε η υπηρεσία, μελαχρινή, λίγο ποιο γεμάτη για τα γούστα μου, σχετικά αδιάφορη.
Φωκαίας 25 πάνω, η γνωστή Σάρα, ξεκάθαρα μία από τις χειρότερες επιλογές κατά την άποψη μου, όχι από εμφάνιση, αλλά από συμπεριφορά.
Φωκαίας 25 κάτω, Μόνικα και Μανταλίνα αν δεν κάνω λάθος; Αδιάφορες κατά την γνώμη μου, με την Μόνικα να είναι λίγο καλύτερη εμφανισιακά.
Τέλος, όπως συνεχίζεις προς την λεωφόρο, έχει ένα υπόγειο και εχθές είδα ότι έχουν βάλει κουδούνι για να ανοίξει η πόρτα, μιλάω για Φωκαίας, αυτό είναι το 27; Νομίζω καταλάβατε, σε αυτό είχε 2 μικρές λατίνες με την μία να είναι αρκετά καλή από εμφάνιση, ονόματα δυστυχώς δεν θυμάμαι. Αυτά! Καλή διασκέδαση εύχομαι και καλές βόλτες!
Φωκαίας 13 πάνω, Εύα και Άννα, απλό πρόγραμμα, καλή επιλογή.
Φωκαίας 17 Κάτω, Ελένη, η ψηλή μελαχρινή, σχετικά αδιάφορη κατά την γνώμη μου. Το πάνω ενώ είχε ανοιχτό φως γύρω στης 18:00 έκλεισε και δεν ανέβηκα.
Φωκαίας 19, Χριστίνα, καινούρια είπε η υπηρεσία, μελαχρινή, λίγο ποιο γεμάτη για τα γούστα μου, σχετικά αδιάφορη.
Φωκαίας 25 πάνω, η γνωστή Σάρα, ξεκάθαρα μία από τις χειρότερες επιλογές κατά την άποψη μου, όχι από εμφάνιση, αλλά από συμπεριφορά.
Φωκαίας 25 κάτω, Μόνικα και Μανταλίνα αν δεν κάνω λάθος; Αδιάφορες κατά την γνώμη μου, με την Μόνικα να είναι λίγο καλύτερη εμφανισιακά.
Τέλος, όπως συνεχίζεις προς την λεωφόρο, έχει ένα υπόγειο και εχθές είδα ότι έχουν βάλει κουδούνι για να ανοίξει η πόρτα, μιλάω για Φωκαίας, αυτό είναι το 27; Νομίζω καταλάβατε, σε αυτό είχε 2 μικρές λατίνες με την μία να είναι αρκετά καλή από εμφάνιση, ονόματα δυστυχώς δεν θυμάμαι. Αυτά! Καλή διασκέδαση εύχομαι και καλές βόλτες!

mitsosaliferis5
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Μαρ 2025
- Μηνύματα
- 238
- Κριτικές
- 64
- Like
- 6.534
- Πόντοι
- 7.621
Ναι αυτή είναι, αξίζει να τη δοκιμάσειςΜυστη μου την λια λες με τον μεγάλο κωλο την μελαχρινή που σαλοναριζε με ένα σκισμένο καλσόν;; Λέει τίποτα αυτή;
Mpooumpoukos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 1.293
- Κριτικές
- 25
- Like
- 14.083
- Πόντοι
- 3.246
Έχουν συζητηθεί πολλάκις αυτά, πολλοί οι λόγοι, γενικά αν θές μαγαζί που είναι only Greek να ξέρεις είναι λίγο και στον οίκο και στην τσατσά και στην κοπέλα, ένα σίγουρο είναι το Φιλλιπίδου 11Β (το πάνω) στην 2η βάρδια, στο κάτω μπαίνει ότιναναι, κάποιες φορές τα Λιοσίων 73 ανάλογα την τσατσά, αυτά μου έρχονται τώρα.Μια μικρή παρατήρηση. Όλοι οι οίκοι έχουν κατακλειστεί από μελαμψές κοπέλες προερχόμενες από λατινική Αμερική, οι λευκές κοπέλες ζήτημα να είναι 5 σε όλη την Φυλής, Φωκαίας κτλ. Συγκεκριμένα, Μαρίνα από Φωκαίας 17, Εύα και Άννα από Φωκαίας 13, σε αυτές ανάγκη από πελάτες δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση! Για ποιο λόγο επιτρέπεται αδιακρίτως η είσοδος σε όλους; Όλοι οι μελαμψοί έχουν όλους τους οίκους δικούς τους μιας και οι περισσότερες είναι μελαμψές. Εμείς οι λευκοί μπορούμε να έχουμε 2 οίκους που να μπορούμε να πηγαίνουμε σαν άνθρωποι; Μπορώ να καταλάβω τις περιπτώσεις που δεν υπάρχει κίνηση, αλλά εκεί που γράφω δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση! θα μου πει κάποιος ότι χάνουν λεφτά ... Σε καμία περίπτωση! Θα αναφέρω ένα περιστατικό για να καταλάβετε την κουτοπονηριά των υπηρεσιών.
Θα μείνω μόνο στην ουσία χωρίς πολλά λόγια. Είχα πάει σε studio μπήκα πρώτος και η υπηρεσία για να μην χάσει τον πελάτη που την παραμύθιασε ότι βιαζόταν έδωσε την σειρά μου, βγήκα από το δωμάτιο, πήρα τα λεφτά και έφυγα. Κέρδισε κάτι; Θέλω να πω ότι κερδίζεις κάποιους και χάνεις άλλους και στην ουσία δεν κερδίζεις τίποτα, για να μην πω ότι χάνεις.
Η λογική βάλε όλους για να βγάλουμε περισσότερα σε κάποιες περιπτώσεις είναι ηλίθια, πάλι μια φορά είχα φύγει από Μαρίνα διότι σιχάθηκα και πόσοι είναι ακόμα. Ας το εξετάσουν λίγο καλύτερα οι υπεύθυνοι και θα καταλάβουν ότι έχω δίκιο. Από την άλλη αν γίνει αυτό θα έχουμε άλλα προβλήματα, θα πηγαίνουν οι λευκοί που έχουν λεφτά και θα παίρνουν μία δύο ώρες πρόγραμμα όπως γίνεται στην Ράνια πχ, πάλι χάλια δηλαδή, υπάρχει καμία πρόταση για αυτό το πρόβλημα; Η από την σκύλα στην Χάρυβδη; Συγνώμη και πάλι.![]()
Dsar263
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2021
- Μηνύματα
- 1.461
- Κριτικές
- 147
- Like
- 27.160
- Πόντοι
- 28.786
Eπιστροφη απο την βραδυνη τσαρκα στο Μεταξουργειο κατα τις 23:30
I44 νεο διαδρομος 2 λατινες η Λουσία(μελανουρι) και η Καρλα (πιασιματα)
Ι46 οροφος που πλεον ειναι Λατινοσπιτο...καλα αυτος ο ασπρομαλλης τσατσος ειναι για πολλα μπουνιδια...μπροστα του ο Σταμμος ειναι παιδι της εκκλησιας....ειχε δυο ωραιες κοντοπουτανες λατινες και δεν περασα με καμια εξαιτιας του...ονοματα δεν συγκρατησα
Ι37 οροφος εφαγα επικη Λατινοφολαρα απο την Κολομβιανη Μαρκελα με τον υπερτεραστιο πισινο...λιγο πριν μπω μεσα της εκανα το λαθος να πιασω με το χερι μου την πουτσα για να φτιαξω λιγο την καποτα που δεν με βολευε....την επιασε υστερια πηρε ενα μωρομαντηλο και αρχιζε να το σκουπιζει σαν τρελη λες και ειχαν τα χερια μου συφιλλη...ξενερωσα μου επεσε και την εδιωξα...οπως με την αλλη την Κολομβιανη την Ναταλι που σε υποχρεωνε να πλενεις χερια στον νιπτηρα....να πατε να κανετε αλλη δουλεια κοριτσια, δεν κανετε...
Κ45 (1) Καρινα μελαχρινη Λατινα
Κ45(2) Εμιλυ Λατινα
Κ45(3) Καμιλα Κολομβιανη οπου περασα μαζι της με πολυ καλες εντυπωσεις και σωθηκε καπως η βραδια...ανεβαινει κριτικη
Καληνυχτα κ καλα γαμησια σε ολους
I44 νεο διαδρομος 2 λατινες η Λουσία(μελανουρι) και η Καρλα (πιασιματα)
Ι46 οροφος που πλεον ειναι Λατινοσπιτο...καλα αυτος ο ασπρομαλλης τσατσος ειναι για πολλα μπουνιδια...μπροστα του ο Σταμμος ειναι παιδι της εκκλησιας....ειχε δυο ωραιες κοντοπουτανες λατινες και δεν περασα με καμια εξαιτιας του...ονοματα δεν συγκρατησα
Ι37 οροφος εφαγα επικη Λατινοφολαρα απο την Κολομβιανη Μαρκελα με τον υπερτεραστιο πισινο...λιγο πριν μπω μεσα της εκανα το λαθος να πιασω με το χερι μου την πουτσα για να φτιαξω λιγο την καποτα που δεν με βολευε....την επιασε υστερια πηρε ενα μωρομαντηλο και αρχιζε να το σκουπιζει σαν τρελη λες και ειχαν τα χερια μου συφιλλη...ξενερωσα μου επεσε και την εδιωξα...οπως με την αλλη την Κολομβιανη την Ναταλι που σε υποχρεωνε να πλενεις χερια στον νιπτηρα....να πατε να κανετε αλλη δουλεια κοριτσια, δεν κανετε...
Κ45 (1) Καρινα μελαχρινη Λατινα
Κ45(2) Εμιλυ Λατινα
Κ45(3) Καμιλα Κολομβιανη οπου περασα μαζι της με πολυ καλες εντυπωσεις και σωθηκε καπως η βραδια...ανεβαινει κριτικη
Καληνυχτα κ καλα γαμησια σε ολους
Φωκαίας 25 στο ισόγειο όταν είναι η Μιχαέλα δεν παίρνει κανέναν μελαμψό και η τσατσά δεν ασχολείται καν γιατί τα κορίτσια κάνουν σαλόνι. Το έχω δει να συμβαίνει μπροστά μου και της έχω δώσει και respect για αυτό γιατί είναι σωστή επαγγελματίας. Σε έναν από τους οίκους Αγκύρας επίσης μπήκε ένας μετά από εμένα και τον ρώταγε η υπηρεσία από πού είναι γιατί δεν έδειχνε Έλληνας.Έχουν συζητηθεί πολλάκις αυτά, πολλοί οι λόγοι, γενικά αν θές μαγαζί που είναι only Greek να ξέρεις είναι λίγο και στον οίκο και στην τσατσά και στην κοπέλα, ένα σίγουρο είναι το Φιλλιπίδου 11Β (το πάνω) στην 2η βάρδια, στο κάτω μπαίνει ότιναναι, κάποιες φορές τα Λιοσίων 73 ανάλογα την τσατσά, αυτά μου έρχονται τώρα.
Λιοσίων 73 και στα 2 σπιτάκια έχω πετύχει μελαμψούς μπροστά μου που προπορεύονταν να χτυπάνε το κουδούνι και να μην τους ανοίγει από μέσα η τσατσά. Χτυπάω μετά από 1 λεπτό εγώ και μου ανοίγει κανονικότατα. Επίσης έχω πετύχει διαφορετικές υπηρεσίες να τους ανοίγουν όσο είμαι στο σαλόνι και να τους διώχνει. Το ίδιο και σε κάποια σπιτάκια Βέργας. Ας μην λέμε ό,τι θέλουμε. Επιλογές υπάρχουν, σίγουρα λιγότερες αλλά υπάρχουν. Ο καθένας μας κάνει τις επιλογές του με ό,τι παραχώρηση είναι διατεθειμένος να κάνει!
Αυτές οι μικρές στο Φωκαίας 13 δεν είναι λίγο αψάρωτες; Τουλάχιστον οι άλλες είναι έστω και λίγο πουτανιάρες στα παρακάτω σπιτάκια.Καλησπέρα! Συγνώμη που γράφω τώρα, αλλά εχθές έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα ήταν αδύνατον! Μια μικρή ενημέρωση για εχθές την δεύτερη βάρδια:
Φωκαίας 13 πάνω, Εύα και Άννα, απλό πρόγραμμα, καλή επιλογή.
Φωκαίας 17 Κάτω, Ελένη, η ψηλή μελαχρινή, σχετικά αδιάφορη κατά την γνώμη μου. Το πάνω ενώ είχε ανοιχτό φως γύρω στης 18:00 έκλεισε και δεν ανέβηκα.
Φωκαίας 19, Χριστίνα, καινούρια είπε η υπηρεσία, μελαχρινή, λίγο ποιο γεμάτη για τα γούστα μου, σχετικά αδιάφορη.
Φωκαίας 25 πάνω, η γνωστή Σάρα, ξεκάθαρα μία από τις χειρότερες επιλογές κατά την άποψη μου, όχι από εμφάνιση, αλλά από συμπεριφορά.
Φωκαίας 25 κάτω, Μόνικα και Μανταλίνα αν δεν κάνω λάθος; Αδιάφορες κατά την γνώμη μου, με την Μόνικα να είναι λίγο καλύτερη εμφανισιακά.
Τέλος, όπως συνεχίζεις προς την λεωφόρο, έχει ένα υπόγειο και εχθές είδα ότι έχουν βάλει κουδούνι για να ανοίξει η πόρτα, μιλάω για Φωκαίας, αυτό είναι το 27; Νομίζω καταλάβατε, σε αυτό είχε 2 μικρές λατίνες με την μία να είναι αρκετά καλή από εμφάνιση, ονόματα δυστυχώς δεν θυμάμαι. Αυτά! Καλή διασκέδαση εύχομαι και καλές βόλτες!![]()
Η Σάρα στο Φωκαίας 25 είναι μαγκάκι αλλά αν την σεβαστείς στο δωμάτιο και πας με τα νερά της δεν θα έχεις θέμα. Πήγα να της χωθώ λίγο αλλά όταν έκανα πίσω μου έδωσε το χώρο μου και τα βρήκαμε πιστεύω. Είναι καλή πουτανιάρα με ωραία εμφάνιση σε σχέση με τις άλλες εκεί κοντά και νομίζω επιτρέπει και πινέλο στο μουνάκι της για όποιον θέλει καλύτερη λίπανση και γουστάρει τέτοιο style γκόμενας. Το ίδιο και στο Φωκαίας 25 ισόγειο, όπου μπορείς να δοκιμάσεις την μέτρια εμφανισιακά πουτανιάρα Μόνικα και να την πας σε υψηλούς ρυθμούς που φαίνεται να της αρέσουν ή ακόμα καλύτερα Μιχαέλα αν την πετύχεις χαλαρή. Για Μανταλίνα δεν έχω εικόνα αλλά για να είναι χειρότερη εμφανισιακά από Μόνικα κατάλαβα...
Όσο για το παρακάτω από το 25 μονίμως όποτε περνάω έχει μια λατίνα στο υπόγειο αδιάφορη οπότε ίσως είναι θέμα μέρας και ώρας τί θα πετύχεις εκεί πέρα. Έχει κι έναν όροφο μετά από αυτό με έναν άντρα τσάτσο ευχάριστο θα έλεγα που συνήθως φέρνει λατίνες!
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.344
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.865
- Πόντοι
- 2.886
Αυτές οι μικρές στο Φωκαίας 13 δεν είναι λίγο αψάρωτες; Τουλάχιστον οι άλλες είναι έστω και λίγο πουτανιάρες στα παρακάτω σπιτάκια.
Η Σάρα στο Φωκαίας 25 είναι μαγκάκι αλλά αν την σεβαστείς στο δωμάτιο και πας με τα νερά της δεν θα έχεις θέμα. Πήγα να της χωθώ λίγο αλλά όταν έκανα πίσω μου έδωσε το χώρο μου και τα βρήκαμε πιστεύω. Είναι καλή πουτανιάρα με ωραία εμφάνιση σε σχέση με τις άλλες εκεί κοντά και νομίζω επιτρέπει και πινέλο στο μουνάκι της για όποιον θέλει καλύτερη λίπανση και γουστάρει τέτοιο style γκόμενας. Το ίδιο και στο Φωκαίας 25 ισόγειο, όπου μπορείς να δοκιμάσεις την μέτρια εμφανισιακά πουτανιάρα Μόνικα και να την πας σε υψηλούς ρυθμούς που φαίνεται να της αρέσουν ή ακόμα καλύτερα Μιχαέλα αν την πετύχεις χαλαρή. Για Μανταλίνα δεν έχω εικόνα αλλά για να είναι χειρότερη εμφανισιακά από Μόνικα κατάλαβα...
Όσο για το παρακάτω από το 25 μονίμως όποτε περνάω έχει μια λατίνα στο υπόγειο αδιάφορη οπότε ίσως είναι θέμα μέρας και ώρας τί θα πετύχεις εκεί πέρα. Έχει κι έναν όροφο μετά από αυτό με έναν άντρα τσάτσο ευχάριστο θα έλεγα που συνήθως φέρνει λατίνες!
Η Σάρα στο Φωκ 25 είναι ελκυστική
αλλά ...
ανάλογα τις ημέρες ....
Nocturia
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 622
- Κριτικές
- 2
- Like
- 4.457
- Πόντοι
- 446
Ηταν καμια απο τις λατινες αυτες πανω με γυαλια μυωπιας?Λιωσίων 73 στο πάνω, Έμμυ, μία Λατίνα νορμάλ σε όλα και μία Λατίνα μαύρη νταρντάνα τουμπανιάρα φάνηκε(Καμίλα ?).
Λιωσίων 73 κάτω, Μελλίσα, Σαρλότα, Λίλιαν.
Διαγραμμένο μέλος 264080
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 1.267
- Κριτικές
- 22
- Like
- 8.666
- Πόντοι
- 2.046
Καλημέρα Μύστες!
Άντε να έρθουν τα καινούργια, ανοιξιάτικα Λατινακια... να κάνουμε practice στα Ισπανικά, στο flirting, και στην αποφυγή Φολας...
Άντε να έρθουν τα καινούργια, ανοιξιάτικα Λατινακια... να κάνουμε practice στα Ισπανικά, στο flirting, και στην αποφυγή Φολας...
Mpooumpoukos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 1.293
- Κριτικές
- 25
- Like
- 14.083
- Πόντοι
- 3.246
Η μαύρη η νταρντάνα φίλε όσο θυμάμαι.Ηταν καμια απο τις λατινες αυτες πανω με γυαλια μυωπιας?
Ἐν τούτῳ πηδα
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2025
- Μηνύματα
- 93
- Like
- 592
- Πόντοι
- 80
Όχι να μην έρθουν άλλες φτάνει με αυτές είναι κ βρωμιάρες οι περισσότερεςΚαλημέρα Μύστες!
Άντε να έρθουν τα καινούργια, ανοιξιάτικα Λατινακια... να κάνουμε practice στα Ισπανικά, στο flirting, και στην αποφυγή Φολας...
Περί ορέξεως αδερφέ...2019 και 2020 έπαιρνα μόνο λατινάκια στα σπιτάκια της Λιοσίων χωρίς αναμονές και πέρναγα super. Πες το τύχη, πες το χημεία, πες το ένστικτο μου έβγαινε σε καλό. Μετά από όσα άρχισα να διαβάζω εδω μέσα σταμάτησα. Σπάω τον κανόνα μια φορά και παίρνω Roxy στην Λιοσίων τέλη 2025 έχοντας την χειρότερη εμπειρία στον αγοραίο έρωτα. Θα γυρίσει πάλι, τα πάντα κάνουν κύκλους.Όχι να μην έρθουν άλλες φτάνει με αυτές είναι κ βρωμιάρες οι περισσότερες
Ἐν τούτῳ πηδα
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2025
- Μηνύματα
- 93
- Like
- 592
- Πόντοι
- 80
Όσες έχω πάρει οι 7 στις 10 είναι βρωμιαρες και δεν το έχουν με την υγιεινή τις στέλνω για μπάνιο πριν έρθουν άλλες το δέχονται άλλες όχι και φεύγω, τώρα τις έχω κόψει δεν της παίρνω πλέον φτάνει, γυναίκα που κάνει αυτήν την δουλειά επιβάλεται να είναι καθαρή και να τηρεί μια α) υγιεινή, εννοείται και όσοι πάνε όχι μονο αυτές αλλά πόσο μάλλον αυτές που προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία,Ρωσία/Ουκρανία πεντακάθαρες και όλο το ανατολικό μπλοκ μόνο γυναικάρες και καθαρές και όχι αρπακτικά,σέβονται και εκτιμούν οι περισσότερες,μιλάω εμπειρικά από δική μου πλευρά τώρα ο καθένας ....Περί ορέξεως αδερφέ...2019 και 2020 έπαιρνα μόνο λατινάκια στα σπιτάκια της Λιοσίων χωρίς αναμονές και πέρναγα super. Πες το τύχη, πες το χημεία, πες το ένστικτο μου έβγαινε σε καλό. Μετά από όσα άρχισα να διαβάζω εδω μέσα σταμάτησα. Σπάω τον κανόνα μια φορά και παίρνω Roxy στην Λιοσίων τέλη 2025 έχοντας την χειρότερη εμπειρία στον αγοραίο έρωτα. Θα γυρίσει πάλι, τα πάντα κάνουν κύκλους.
Διαγραμμένο μέλος 264080
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 1.267
- Κριτικές
- 22
- Like
- 8.666
- Πόντοι
- 2.046
Μόλις ξεκαβαλησα την Νικόλ στο ΜΑ21..Διπλό...
Είχα ξεχάσει πόσο αχαλίνωτα γαμιεται αυτή η γυναίκα!
Της λεω -Μωρη ζηλιάρα, ήρθα να σε γαμησω και να σε αποχαιρετήσω-
Κάτι κωλοσπαμπιλα Μύστες...μας άκουσε όλη η ΜΑ!!!!
-Poque???- μου φώναζε...
-Ετσι μωρη Καργιολα επειδή φεύγεις...
Στο τέλος, μιλάμε λίγο,
μου λέει,
-Αντε τα λέμε σε 3 μηνες-
- Δεν κατάλαβες- της λεω- μου καλαρεσαι, θα ξανάρθω αύριο...11/3 δεν φεύγεις;
Έφαγα μια πολύ δυνατή μπάτσα/σφαλιάρα, που μου άξιζε, μου έδωσε ένα verdar φιλί με γλώσσα όλο μελι, που μου άξιζε και αυτό...
Και έφυγα από εκεί... Αντρας



Είχα ξεχάσει πόσο αχαλίνωτα γαμιεται αυτή η γυναίκα!

Της λεω -Μωρη ζηλιάρα, ήρθα να σε γαμησω και να σε αποχαιρετήσω-
Κάτι κωλοσπαμπιλα Μύστες...μας άκουσε όλη η ΜΑ!!!!
-Poque???- μου φώναζε...
-Ετσι μωρη Καργιολα επειδή φεύγεις...
Στο τέλος, μιλάμε λίγο,
μου λέει,
-Αντε τα λέμε σε 3 μηνες-
- Δεν κατάλαβες- της λεω- μου καλαρεσαι, θα ξανάρθω αύριο...11/3 δεν φεύγεις;
Έφαγα μια πολύ δυνατή μπάτσα/σφαλιάρα, που μου άξιζε, μου έδωσε ένα verdar φιλί με γλώσσα όλο μελι, που μου άξιζε και αυτό...
Και έφυγα από εκεί... Αντρας




Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 103
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 19K
- Κλειδωμένο
- Μόνιμο
- Απαντήσεις
- 58
- Εμφανίσεις
- 59K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 22K