Προχθες μεταξυ 2 βαρδιων
Λιοσιων
Δαφνη,Αντρεα,Μελισσα,Ροξι,Μπελλα.Η Μπελλα βογγουσε.Η Ροξι μου μιλησε εξω στο δρομο διοτι περιμεναμε την αλλαγη κ βγηκε κ ρωτησα.Στο κατω η τσα εριχνε ακυρα κ μετα περιμεναμε ΕΚΤΟΣ ησυχα,μπηκαμε για Μελισσα καθως λογω αλλαγης θα ταν εκει κ μας εβριζε στα Ρωσικα χωρις να ξερει οτι καταλαβαινω.Το ειπα στα αλλα παιδια και φυγαμε.
Χωματιανου
Προλαβαμε Αννα κ μπηκε φιλος για τελευταιος πελατης,κι εδω βογγητα μα κ τα γνωστα απο Αννα
Φιλ11
Λουνα,Ελεν,Τζενιφερ
Φωκ27 πανω-κατω δε τις θυμαμαι αλλα Αντζελικ-Λιντα γιοκ με πληροφορια οτι η Αντζεκικ εφυγε κ θα ξαναρθει
Φυλ 59
Σαμι η καινουρια κ ρωτησα για Ναταλι (τοπ 5 ομορφιας/σωματος για μενα) κ ειπαν απο Τεταρτη
Φυλ 71
Σοφια καινουρια Βενεζουελανα.Ρωτησα τσα για την αλλη Σοφια με το κορμι που βλεπω τοσο καιρο αλλα δυο τσατσαδες δε τη ξερανε κ οκ η πρωτη αντε να το δεχτω,η αλλη που ταν και μαζι?Η καινουρια ολως τυχαιως ονομαστηκε Σοφια.Ετων 27 μαυρουλα που μικροδειχνει,ωραιο μαλλι μακρυ κ σωμα τουμπανο,κωλος ομορφος αδυνατη
Ι46β
Νταρια κ αλλες 2.Τη μια δε την ηξερα,νταρνταρα αλλα καυλα κ ρωταω κ πεταγονται αλλα επαιξα μπαλα την Νταρια κ σωθηκα
Κολωνου
Στο 30 ειπε η Νταρια η Ρουμανα θα γυρισει σε λιγες μερες (ωραια cougar η τσα κ συζητησιμη)
Συνοπτικα Μεταξι ειδα Ριτα που ναι τουμπανο,δυο Λουτσιες νομιζω,η μια αξιζει,ειναι καπου στα μαζεμενα,η 40αρια η 20αρια Ιασωνος.Μεγαλου Αλεξανδρου Γαβριελα μαρεσε κ αυτη κ το χαμογελο της,ευχαριστη.Αλλα καπου ειδα μια κοπελιτσα κ η τσατσα της φεροταν ασχημα,ξενερωσα παρα πολυ
Τελικα γυρισα Φυλης 71 για νεα Σοφια κ μπηκα,αρχικα φαινεται μαγκωμενη αλλα ειναι πολυ καλη,κολπατζου.Παραπονο δεν εχω απο τη κοπελα γιατι τα κανε ολα να τα καταφερουμε.Παραπονο εχω απ τη τσα κ απ τη διοικηση του οικου καθως ετσι δικαιολογηθηκε η τσα.Εκτος του οτι ειναι γελοια αυτα που λενε οτι δηθεν δε ξερουν κοπελα που ναι μαζι τους μεχρι κατι μερες πριν,λενε κ γελοιοτητες περι αφεντικου,χρονου,εξτρα πληρωμης.Γενικα μη φοβηθειτε τη Σοφια αλλα μη τη συγχυσετε πολυ,τη τσα να φοβηθειτε.Προσφατα εχω δοκιμασει Αννα-Νικολ-Τζενιφερ-Σοφια
*Περασα απο πιατσα Ομονοιας,εκει υπαρχει επιστροφη βομβα που αξιζει εμφανισιακα συν αλλη μια που αξιζει,μικρες
*Ζαμπελιου μικρο περασμα χωρις να κατσω
*Πολλες χοντροκωλες/μεγαλοκωλες για οσους γουσταρουν αλλα κ αρκετες λεπτοτερες για ολα τα γουστα.Ξεχναω ονοματα κτλ στο Μεταξι λογω επιλεγμενης ενασχολησης με τη περιοχη