sextripper
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2024
- Μηνύματα
- 103
- Like
- 181
- Πόντοι
- 1
Διδυμου 27 περασε κανεις;ποια δουλευει;
και εγώ εκεί ξέρω ότι δουλεύει όμως ναι τελευταία ειναι κλειστόΚαλησπέρα στην παρέα, μήπως γνωρίζει κανείς που και πότε μπορώ να βρω την τζεσικα με τις βυζαρες ; Επειδή έχω 2,3 ΣΚ ( επειδή καθημερινες δουλεύω πρωί) που πηγαίνω στο φυλής 59 και δεν την πετυχαίνω
Καύλωσα ακόμα περισσότερο τώρα....Θα γυρίσει από Bali θα γυρίσω από το ταπεινό Αγκίστρι και..Είναι στο Μπαλί. Επιστρέφει 8 Ιανουαρίου.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Είναι στο Μπαλί. Επιστρέφει 8 Ιανουαρίου.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Είναι στο Μπαλί. Επιστρέφει 8 Ιανουαρίου.
Ανέτρεψε στο νήμα του Σχολιασμού ενημερώσεων...Καλησπέρα στην παρέα, μήπως γνωρίζει κανείς που και πότε μπορώ να βρω την τζεσικα με τις βυζαρες ; Επειδή έχω 2,3 ΣΚ ( επειδή καθημερινες δουλεύω πρωί) που πηγαίνω στο φυλής 59 και δεν την πετυχαίνω
Ναι στο Φιλιππίδου θα πάρουν πρότυπο που αν κατέβουν στο κάτω η τσα2 είναι τραβελι και μπαίνει στα δωμάτια να ζεστάνει τους πελάτες με το τσιμπούκι της. Άμα είναι να γίνουν σαν τους πακιστανους και τους ρομα που κυκλοφορούν εκεί αστα να πάνεας αφήνουν τα παιδιά να παίρνουν έστω λίγο μάτι ως ένα υγιές σεξουαλικό πρότυπο! έχουμε γεμίσει gay , ναι αγόρια είναι να πάνε στα μπουρδέλα και να μάθουν πώς πρέπει να φέρονται εκει/τους εκεί κανόνες συμπεριφοράς.
ναι οκ δεν είναι όλα ρόδινα, να είναι καλύτερο από πολλά.Ναι στο Φιλιππίδου θα πάρουν πρότυπο που αν κατέβουν στο κάτω η τσα2 είναι τραβελι και μπαίνει στα δωμάτια να ζεστάνει τους πελάτες με το τσιμπούκι της. Άμα είναι να γίνουν σαν τους πακιστανους και τους ρομα που κυκλοφορούν εκεί αστα να πάνε
Εγω εκει παω 9 στις 10 με την Εμμυ,την εχω γαμησει πιο πολλες φορες και απο τη γυναικα μου που μαστε μαζι 17χρονια αλλα με τις ωρες ειναι γτπ οποτε αναγκαστικα δοκιμασα αυτην και το μετανιωσα.Φιλε αμα ειχα προλαβει να διαβασω τη κριτικη σου θα με ειχες σωσει. Δυστυχως θα συμφωνησω ουτε εμενα μου αρεσε εμφανισιακα εχει εξοκγωμα πανω απο τον κωλο, πολλες ελιες γενικα, που σαλονι δεν τα παρατηρεις και υπερβολικα λεπτη, απλα εφυγα χωρις να γαμησω. Απλα ειχα διαβασει καλες κριτικες και πηγα γιατι τελευταια εχω φαει πολλες φολες με λατινες που σε ξεπετανε γρηγορα, δε στηνονται καλα και δε θελουνε να τις γαμας πολυ ωρα τσαντιζονται βριζουνε χωρις λογο κλπ.
Τα ιδια μου ειχαν πει πριν 3+ χρονια στο λ73 που εμφανιζοταν,οτι παντρευτηκε εκανε παιδακι κλπ.Μαγκες καλημερα Φωκαιας 19 Καιτη σταμτησε ; Τελευταία φορα που πηγα μου ειπε θα φυγει Μολδαβια και θα γυρισει πισω αλλα παω της προαλλες και μου λεει η τσα οτι και καλά σταματησε ,την έχει πετύχει κανεις πουθενα ;
Δεν είναι κλειστό, απλά δουλεύουν άλλες κοπέλες.και εγώ εκεί ξέρω ότι δουλεύει όμως ναι τελευταία ειναι κλειστό
καλά προφανώς και ξέρεις καλύτερα, εγώ τελευταία φορά που βόλταρα από κει πρωί παίζει να ταν και δέκα μέρες πισω, πάντως το είχα πετύχει κάποιες σερί φορές κλειστό, Ε λογικά η Τζέσικα γιορτές είναι ρεπάρει.Δεν είναι κλειστό, απλά δουλεύουν άλλες κοπέλες.
Μην μας μπερδεύεις τύπε. Τζέσικα ΠΙΠΑΡΕΣ είναι.Καλησπέρα στην παρέα, μήπως γνωρίζει κανείς που και πότε μπορώ να βρω την τζεσικα με τις βυζαρες ; Επειδή έχω 2,3 ΣΚ ( επειδή καθημερινες δουλεύω πρωί) που πηγαίνω στο φυλής 59 και δεν την πετυχαίνω
Η Κέιτι η Κοντούλα, που εργάζεται; Πάλι μίλησα με την Έμμυ πριν μια εβδομάδα και μου είπε ότι έκανε κορίτσι και σταμάτησε.Τα ιδια μου ειχαν πει πριν 3+ χρονια στο λ73 που εμφανιζοταν,οτι παντρευτηκε εκανε παιδακι κλπ.
Και ανακαλυψα εδω απο την ενημερωση οτι κανονικα εργαζεται.Λες και δεν θα γαμησουμε αλλη απο τις καβλες που χουμε,θα περιμενουμε τη καθε ταναπου να γυρισει απο τις διακοπες της...





Φωκαιας 19 εγραψαν και απο τα συφραζομενα η περιγραφη ειναι γι αυτην απο λ73.Εγω αν δε τη δω αναμεσα στα ποδια δεν κανω ταυτοπροσωπια!!Η Κέιτι η Κοντούλα, που εργάζεται; Πάλι μίλησα με την Έμμυ πριν μια εβδομάδα και μου είπε ότι έκανε κορίτσι και σταμάτησε.
Δεν νομίζω άλλη θα εννοούν, οι περισσότεροι δεν την ήξεραν καν την Κέιτι. Έφυγε το 2022 Ιούλιο νομίζω.Φωκαιας 19 εγραψαν και απο τα συφραζομενα η περιγραφη ειναι γι αυτην απο λ73.Εγω αν δε τη δω αναμεσα στα ποδια δεν κανω ταυτοπροσωπια!!