You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ξεβρακώστε τις ΟΛΕΣ!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα GSX-R600
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 76
- Εμφανίσεις 11K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Επισκέπτης
χαχαχαχα απίστευτο βιντεάκι χαχαχα
έτσι θέλουν οι βρώμες
έτσι θέλουν οι βρώμες
Chevalier Fidèle
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 21.594
- Κριτικές
- 1
- Like
- 311
- Πόντοι
- 386
χαχαχαχαχαχα!!!
talos43
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 9.547
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
έφτασε να θεωρείται αστείο αυτή η χοντροκοπια? μπάς και χάθηκε το χιούμορ? ή μήπως είναι μαγκιά αυτό που κάνει ο μαλάκας? λέω τώρα...Για το πέος καβάλα τα παληκάρια![]()
Εκέι που πάει να φύγει, θέλει ή να πέσει σε κωλόνα
ή να πέσει σε κάνα τυπάκι και να τον κάνει μαύρο στο ξύλο! ;)

imperialdemon1821
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 369
- Like
- 72
- Πόντοι
- 1
Μια χαρα Αστειο ειναι πρεπει να βρουμε μημιτες και στην ελλαδα.έφτασε να θεωρείται αστείο αυτή η χοντροκοπια? μπάς και χάθηκε το χιούμορ? ή μήπως είναι μαγκιά αυτό που κάνει ο μαλάκας? λέω τώρα...![]()
Milfakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 486
- Like
- 562
- Πόντοι
- 81
έφτασε να θεωρείται αστείο αυτή η χοντροκοπια? μπάς και χάθηκε το χιούμορ? ή μήπως είναι μαγκιά αυτό που κάνει ο μαλάκας? λέω τώρα...![]()
+1
να τον πιασεις να τον κανεις μαυρο απο το ξυλο να σου πω εγω μετα γελια και να τον τραβας και με καμερα
nikolaos_1979
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 11
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Καλα μην τρελενεστε, μερικες απο τις φασεις ειναι μουφα. Δες πως στηνεται μια για να ανοιξει, και καλα, την τσαντα της. Βεβαια, δεν μας ενοχλει καθολου μιας και το κολαρακι ειναι θεσπεσιο. 

JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Εντάξει, μπορεί να φαντάζει αστείο το παιχνιδάκι, αλλά είναι ενδεικτικό της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η κοινωνία μας.
Αν ήμουν γκόμενα και μου τύχαινε, και τυχόν κρατούσα πάνω μου κανένα όπλο (πολλές έχουν για προστασία), μπορεί και να του τη μπουμπούνιζα του μαγκάκου...
Αν ήμουν γκόμενα και μου τύχαινε, και τυχόν κρατούσα πάνω μου κανένα όπλο (πολλές έχουν για προστασία), μπορεί και να του τη μπουμπούνιζα του μαγκάκου...
Ryu
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 2.017
- Κριτικές
- 9
- Like
- 16
- Πόντοι
- 2.007
Αυτες δεν ξερουν τι να πρωτομαζεψουν...τα βυζια τους, την μπλουζα τους, την φουστα τους, το στριγκακι τους... ασε που τους χαλαει και μαλλι... και θα τραβηξουν και οπλο??
Μεγαλη φαντασια εχεις βρε αδερφακι μου
.
Το πολυ-πολυ η χοντρη να του αμολισει καμια γερη
Μεγαλη φαντασια εχεις βρε αδερφακι μου
. Το πολυ-πολυ η χοντρη να του αμολισει καμια γερη

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 848
- Εμφανίσεις
- 579K
- Απαντήσεις
- 7
- Εμφανίσεις
- 3K