Η εκθετικού βαθμού ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου είχε και σαν αποτέλεσμα το φλερτ - γνωριμίες να παίζονται πάνω στον ψηφιακό ιστό. Τσατς, σαιτ, κοινωνικές πλατφμόρμες, dating apps κλπ. Αυτή η "άνετη" και εύκολη μορφή προσέγγισης στο φλερτ έφερε και το αναμενόμενο κοινωνικό συμβάν οι καινούριες γενιές (είμαι εξ αυτών - 30 ετών) να φλερτάρουν σχεδόν αποκλειστικά από το διαδίκτυο και ελάχιστα έως καθόλου από κοντά. Αυτό είναι γνωστό αλλά όχι το ζητούμενο του θέματος. Εδώ θα γράψω και θα αναφέρω το γνωστό πλέον "φαινόμενο 90 - 10".
Σύμφωνα με αυτό το (αναμενόμενο και λογικό) φαινόμενο οι γυναίκες βομβαρδίζονται από likes, μυνύματα, αιτήματα κλπ από κυριολεκτικά εκατοντάδες άντρες κάθε φορά... με αποτέλεσμα να υπάρχει υπερπλεονασμός από πλευράς προσφοράς. Η ζήτηση όμως από τα πρωτόγονα χρόνια μέχρι σήμερα παραμένει η ίδια. Αυτή η τεράστια δυσαναλογία προσφοράς - ζήτησης φέρνει σαν απότελεσμα οι γυναίκες να έχουν ανεβάσει τα στανταρ τους στο ταβάνι και να μην κοιτάνε τίποτα λιγότερο από το (σχεδόν) τέλειο. Από εδώ έρχεται και η ονομασία 90 -10 ώπου το 90% των γυναικών έχει σαν βλέψεις να ταιριάξει με το 10% των αντρών (το τοπ 10%). Έτσι το υπόλοιπο 90% των ανδρών (όλοι μας δηλαδή) έχουμε να παίξουμε (φυσιολογική μπάλα) με το 10% του pool.
Υ.Γ. Αυτό το φαινόμενο είναι εντελώς φυσιολογικό και αναμενόμενο δεν φταίνε σε τίποτα οι γυναίκες. Μπορούμε να έρθουμε στην θέση τους με το εξής bou παράδειγμα: Έχεις δώρο κουπόνι free fuck και επιλογή 100 escort να διαλέξεις όποια θες. Αυτή η τεράστια προσφορά σε σχέση με την ελάχιστη ζήτηση (1 free fuck - 100 escorts) έχει σαν αποτέλεσμα escorts που στην έξω ζωή θα της βλέπαμε σαν ξερολουκουμα εδώ να μην πληρούν τις προυποθέσεις.