Και μιας και είπες ρεύμα
Όποιος έχει μαθει γράμματα ας διαβάσει το άρθρο αυτό της δεξιά προσκείμενη φυλλάδες που απροκάλυπτα δείχνει πως ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΕΜΕΙΣ
ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΠΟΤΕ αντί να το πληρώνουν απο τα κέρδη τους
Ξεκινούν μέσα στο καλοκαίρι οι χρεώσεις στα τέλη χρήσης δικτύου για ενεργειακά project συνολικού ύψους άνω των 3 δισ. - ΑΔΜΗΕ: Σε λειτουργία η ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης – Αττικής
www.newmoney.gr
υπάρχει και το κόστος καυσίμων/πρώτων υλών για παραγωγή ενέργειας μόνο για την Κρήτη, που το υπολογίζουν στα 350-400εκ€/έτος, και υποτίθεται θα αφαιρεθεί από άλλα που μας βαραίνουν
είναι περίεργη εξίσωση
και τώρα που το θυμήθηκα, η ΤΕΡΝΑ ξεφορτώθηκε μια μονάδα παραγωγής ενέργειας ανοιχτού κύκλου, από την Θήβα, και την φορτώθηκε, quess who..., η ΔΕΗ στην Κρήτη.
δλδ, για να το γράψουμε πιο καθαρά, έκλεισαν τις μονάδες (ή κλείνουν όπου να' ναι...) της ΔΕΗ στην Κρήτη, έφτιαξαν την διασύνδεση Κρήτη-Αττική και για την ενεργειακή ασφάλεια (σε περίπτωση βλάβης-συντήρησης κλπ του καλωδίου) πήραν μια μονάδα της ΤΕΡΝΑ
φυσικά για να δουλέψει αυτή η μονάδα η Κρήτη θέλει φυσικό αέριο... ... ... λεπτομέρεια...