μπαρμπαγιαννης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 7.558
- Κριτικές
- 12
- Like
- 6.385
- Πόντοι
- 2.646
Ξέρουμε τουλάχιστον αν το καράβι είχε επισκέπτες μέσα?
Οπότε με δικαιολογία την κατάρρευση της γέφυρας τώρα θα έχουμε νέα αύξηση τιμών;
μπορεί να είμαι και ο μπαγκς μπανιΟ γιος του Χιού Χέφνερ εισαι;
όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.Ακομα να βγει στο ιντερνετ θεωρια συνωμοσιας;
Ας πω εγω.
Ρωσοι κομαντος πηραν τον ελεγχο του πλοιου σε αντιποινα για την επιθεση στη Μοσχα.
Ουκρανοι για να κατηγορησουν τη Ρωσια και να μπει στον πολεμο η Αμερικη.
Χουτι σε αντιποινα για τις επιθεσεις των ΗΠΑ.
Εξωγηινοι προκαλεσαν μπλακ αουτ στο πλοιο οταν απηγαγαν τον πλοιαρχο.
Εσύ το πήγες έμμεσα.Τώρα που δεν λειτουργεί η γέφυρα και εκλείσε εκείνο το σημείο για να περνάνε τα υπόλοιπα φορτηγά πλοία θα πρέπει να αλλάξουν διαδρομές τα πλοία.Άλλες μεταφορές, άλλα δρομολόγια,άλλα ναύλα άλλο κόστος τελικού προϊόντος.Αυτό είναι πιο άμεσο από αυτό που λες.Ένα συμβάν αυτού του μεγέθους έχει κόστος πολλών δισεκατομυρίων δολλαρίων.
Από την επισκευή της γέφυρας που υπολογίζεται σε 1.5 με 2 billion USD, αποζημειώσεις στις οικογένειες των θυμάτων, κόστος εκφόρτωσης των container απο το καράβι, επισκευή του πλοίου, περιβαλοντολογικές αποζημειώσεις, εμπορικές αποζημειώσεις που αυτή την στιγμή είναι ανυπολόγιστες. Αυτη την στιγμή ειναι σταματημένα δεκάδες καράβια που περιμένουν είτε να φορτώσουν είτε να ξεφορτω΄σουν.
Από το λιμάνι της Βαλτιμόρης μεταφ΄έρονται πολύ μεγαλες ποσοτητες φορτίων όλων των ειδών. Π.Χ πάνω απο 2.5 εκατομμύρια τόννοι κάρβουνο μηνιαίως!!
Θα υπαρξουν αγωγές απο χιλιάδες ανθρώποους και εταιρείες που χρησιμοποιούσαν την γέφυρα σε καθημερινή βάση.
Αυτά μόνο, είναι λίγα απο τα κόστη που θα προκύψουν. Εχω παραλείψει παρα πολλά που πιθανώς ακόμη να μην τα εχουμε φανταστεί.
Το β΄αρος των αποζημειώσεων θα πέσει στους ασφαλιστές του πλοίου, πιθανώς και να υπαρχει η λεγόμενη "γενική αβαρία" οπότε και οι ασφαλιστές των container να πρεπει να συνεισφέρουν στις αποζημειώσεις.
Δεν υπαρχει ασφαλιστικός οργανισμός που μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιου είδους κόστος. Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί "Αντασφαλίζονται" σε τεράστιους οργανισμούς "RE-insurers". Αυτοί θα αποροφήσουν το κόστοςστην αρχή, και μετα θα μετακυλήσει σε όλους τους ασφαλιστικούς οργανισμους παγκοσμίως.
Άρα θα ξεκινήσει από αύξηση των ασφαλίστρων και επακόλουθο είναι να μετακυλήσει αυτό το κόστος σε όλη την παγκόσμια οικονομία.
Ξενέρα ε;όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
Δεν μπορεις να πεις.όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμόναι τυπε λεπτομερια θα επρεπε να ειναι! εδω ειναι κατασκευασμενες να αντεχουν τους σεισμους!!!! αν δεν την ειχε κανει ο μηχανικος σαν ζυγαρια που μολις εφτασε στο πρασινο σημειο αναγκαστικα επεσε και η υπολοιπη αντι εκει να διαχωριζεται η κατασκευη και επεσε απο το ιδιο το βαρος της σαν ντομινο!!!
Εσύ το πήγες έμμεσα.Τώρα που δεν λειτουργεί η γέφυρα και εκλείσε εκείνο το σημείο για να περνάνε τα υπόλοιπα φορτηγά πλοία θα πρέπει να αλλάξουν διαδρομές τα πλοία.Άλλες μεταφορές, άλλα δρομολόγια,άλλα ναύλα άλλο κόστος τελικού προϊόντος.Αυτό είναι πιο άμεσο από αυτό που λες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξενέρα ε;
Όχι ρε παιδιά υπολογίσανε και φορτίο σύγκρουσης με τα δεδομένα της εποχής και με έναν συντελεστή ασφάλειας που θεωρήσανε.Από τότε έχουν όχι απλά διπλασιαστεί οι όγκοι τον φορτηγών αλλά τριπλασιαστεί και τετραπλασιαστεί.Δεν είναι θεοί οι μηχανικοί να ξέρουν τι θα υπάρχει μετά από 100 χρόνια είπαμε.δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμό
Αν δεις το βίντεο το τμήμα από το πρασινο κύκλο που έβαλες και δεξια ανασηκώνεται ακέραιο και πέφτοντας η άκρη του σπρώχνει το δεξί βάθρο μετακινώντας το οπότε πέφτει και αυτό το τμήμα. Αν δεν είχε πέσει το δεξί βάθρο ίσως να είχε γλυτωσει αυτό το τμημα αλλά με τέτοια παραμόρφωση που δέχτηκε μάλλον αχρηστο θα ήταν
αυτό που μπορεί να θεωρηθεί "λάθος" είναι πως σχεδίασαν τα δυο κεντρικά βαθρα με βάση μόνο τις απαιτήσεις στήριξης της γεφυρας και όχι για μια πιθανή σύγκρουση με μεγάλο πλοίο
δες πως φαίνονται "ατροφικά" σε σχέση πχ με τα βάθρα της Ριου-Αντιρίου που είναι τεράστια.
ή της γέφυρας στο Κόμπε στην Ιαπωνία που έχουν τεράστια περίμετρο στο επίπεδο της θάλασσας
Premium Photo | Kobe Japan Bridge
Download this Premium Photo about Kobe Japan Bridge, and discover more than 1 Million Professional Stock Photos on Freepikwww.freepik.comAkashi Kaikyo Bridge, Akashi Strait, Japan - Verdict Traffic
www.roadtraffic-technology.com
για αυτο το εβαλα τυπε. φαινεται οτι ηταν αλληλοεξαρτημενα αντι για ανεξαρτητα...δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμό
Αν δεις το βίντεο το τμήμα από το πρασινο κύκλο που έβαλες και δεξια ανασηκώνεται ακέραιο και πέφτοντας η άκρη του σπρώχνει το δεξί βάθρο μετακινώντας το οπότε πέφτει και αυτό το τμήμα. Αν δεν είχε πέσει το δεξί βάθρο ίσως να είχε γλυτωσει αυτό το τμημα αλλά με τέτοια παραμόρφωση που δέχτηκε μάλλον αχρηστο θα ήταν
αυτό που μπορεί να θεωρηθεί "λάθος" είναι πως σχεδίασαν τα δυο κεντρικά βαθρα με βάση μόνο τις απαιτήσεις στήριξης της γεφυρας και όχι για μια πιθανή σύγκρουση με μεγάλο πλοίο
δες πως φαίνονται "ατροφικά" σε σχέση πχ με τα βάθρα της Ριου-Αντιρίου που είναι τεράστια.
ή της γέφυρας στο Κόμπε στην Ιαπωνία που έχουν τεράστια περίμετρο στο επίπεδο της θάλασσας
Premium Photo | Kobe Japan Bridge
Download this Premium Photo about Kobe Japan Bridge, and discover more than 1 Million Professional Stock Photos on Freepikwww.freepik.comAkashi Kaikyo Bridge, Akashi Strait, Japan - Verdict Traffic
www.roadtraffic-technology.com
Μαλακια μεγαλη ειπεςκαλα η γεφυρα ειναι απαραδεκτο που κατερρευσε σε ουτε 10 δευτερα...
δομικα και μονο δε θα επρεπε να ειναι φτιαγμενες σαν πυργος απο τραπουλοχαρτα αλλα θα επρεπε να μπορουν να πεσουν σημειακα... δε γινεται για ενα χτυπημα 50 μετρων να πεσει μια γεφυρα των 500μετρων! αυτο ειναι απαραδεκτο...
αλλο να υποστηριζει και αλλο να ειναι εντελως εξαρτημενο αρα αν ριξω την αρχη της να πεσει και το τελος της! οι τυπαδες που την εφτιαξαν προφανως δεν υποστηριζουν το σεναριο που μολις συνεβη...Μαλακια μεγαλη ειπες
Αυτες οι γεφυρες ειναι κατασκευασμενες ετσι ακριβως ωστε το ενα κομματι να στηριζει το αλλο
Δηλαδη αν αφησεις μονο του ενα κομματι θα πεσει και χωρις καραβι
Για να τη φτιαχνανε να αντεχει καραβι θα πρεπει να ριχνανε τοσο τσιμεντο οσο θελει μια πολη ολοκληρη για να φτιαχτει
Πηγαινε σε ενα μηχανικο να στα εξηγησει
Εγω πηγα και μου τα εξηγησε
Μη μιλαμε ολοι χωρις να εχουμε ιδεα
πιθανόν να εχεις δίκιο. Αλλά τι τους εμποδιζε τ επόμενα χρόνια να ενισχύσουν την περίμετρο της βάσης των βάθρων ;Όχι ρε παιδιά υπολογίσανε και φορτίο σύγκρουσης με τα δεδομένα της εποχής και με έναν συντελεστή ασφάλειας που θεωρήσανε.Από τότε έχουν όχι απλά διπλασιαστεί οι όγκοι τον φορτηγών αλλά τριπλασιαστεί και τετραπλασιαστεί.Δεν είναι θεοί οι μηχανικοί να ξέρουν τι θα υπάρχει μετά από 100 χρόνια είπαμε.
για αυτο το εβαλα τυπε. φαινεται οτι ηταν αλληλοεξαρτημενα αντι για ανεξαρτητα...
γιατι η περιοχη εκει δεν εχει σεισμικη δραστηριοτητα οποτε θεωρησαν τοτε για την εποχη οτι δε χρειαζεται να ληφθουν τετοια μετρα!!!πιθανόν να εχεις δίκιο. Αλλά τι τους εμποδιζε τ επόμενα χρόνια να ενισχύσουν την περίμετρο της βάσης των βάθρων ;
να κάνω μια υποθεση έτσι χωρίς κάποιο στοιχείο :
σε τετοιες γέφυρες και παρά τον παράγοντα "διέλευση πλοιων" στη διαστασιολόγηση των βάθρων κύριο λόγο παίζουν τα φορτία της γέφυρας, το βάθος θεμελιώσης, το άνοιγμα αναμεσα στους πυλώνες και βέβαια ο τύπος της γέφυρας. Γι αυτό στις γέφυρες που έβαλα παραπανω (Κομπε, Ριο-Αντίριο) τα βάθρα μοιαζουν τεράστια σε σχέση με αυτό της Βαλτιμορης.
αυτό μόνο μηχανικοί γενικά ή αυτοί που την σχεδίασαν το ξέρουν, γιατί έκαναν ενιαίο δικτύωμα και όχι ανεξαρτητα τμήματα
ο σεισμος είναι (σχεδόν) άσχετοςγιατι η περιοχη εκει δεν εχει σεισμικη δραστηριοτητα οποτε θεωρησαν τοτε για την εποχη οτι δε χρειαζεται να ληφθουν τετοια μετρα!!!
αν η γεφυρα ηταν αντισεισμικη δε θα επεφτε το δευτερο κομματι της... αντιθετα ηταν αλληλοεξαρτημενη και το ενα κομματι παρεσυρε το αλλοο σεισμος είναι (σχεδόν) άσχετος