Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κι η γιολαντα μια ειναιΜια ζωή έχουμε...
Ειμαι ορθιος μονο για την @Γιολάντα Magic και με την επιστροφη της και για εσενα οταν θα σας συναντησω μαζι!!!!Δηλαδή δεν είσαι πάντα όρθιος???
η πλειοψηφίαΓιατί τη κυριακη οι ΔΥ, δεν δουλεύουν ;
Μια είναι ολες αλλά άσχετο με ό,τι είπα..Κι η γιολαντα μια ειναι
Προτιμώ να φάω όλα τα λεφτά μου μαζί σου , παρά να ζω χωρίς σεξΜια ζωή έχουμε...
Αχ το αγόρι μουΠροτιμώ να φάω όλα τα λεφτά μου μαζί σου , παρά να ζω χωρίς σεξ
Έχουμε καμία αναβάθμιση;Γειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Τι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()
Επέστρεψες τη καλύτερη περίοδο …. Ποτέ θα σε συναντήσω ποτέ πες μουΓειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Τι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()
Οι αγώνες μας για την επιστροφή της Γιολάντας , έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ζήτω. Συγχαρητήρια σε ολους μας για αυτό το επίτευγμα. Ο λαός πήρε επιτέλους αυτό που ήθελε. Ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλα.Γειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Τι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()

Αντε σειρα να παιρνει η τευλορΟι αγώνες μας για την επιστροφή της Γιολάντας , έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ζήτω. Συγχαρητήρια σε ολους μας για αυτό το επίτευγμα. Ο λαός πήρε επιτέλους αυτό που ήθελε. Ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλα.
Καλή επάνοδο στο κορίτσι , που δεν υπήρχε εβδομάδα που να μην γίνει η ερώτηση που ειναι . Τώρα θα ξέρουμε που είναι.![]()
Mακάρι... Το πεθύμησα το πιπινάκι. Εναν χρόνο έχω να το δω...Αντε σειρα να παιρνει η τευλορ

Εγω δε τη προλαβαMακάρι... Το πεθύμησα το πιπινάκι. Εναν χρόνο έχω να το δω...![]()
Οπα τι εχουμε εδωΓειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Θα τολμησω να πω το ιδιο ακριβως !!Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Αν γινοταν να επεστρεφες οχι σημερα αλλα χθεςΤι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()


Γιατι η πλειοψηφία τωνη πλειοψηφία
όχι
Και ηδη εχεις καθυστερησει πολυ !!!!Γειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Τι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()
Όλεεεε!!Γειά σας αγόρια!
Τι κάνετε ?
Εμένα πάντως μου λείψατε!!
Τι λέτε να επιστρέψω?
![]()
![]()