Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στις εκλογες δεν εχασε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλα σύσσωμη η αριστερά.
Ηδη δεξια κομματα συγκεντρωνουν πανω απο 50% συνολικα ενω τα αριστερά κόμματα μετα βιας πιανουν 40%
Ποτε στα ελληνικα χρονικά δεν εχει γινει αυτο η δεξια να κερδιζει πλειοψηφικά την αριστερά.
Εδω έχουμε να κάνουμε με μια μεταστροφή του πληθυσμού στα δεξιά.
Οι λόγοι είναι πρωτον το πασοκ το οποίο εφαγε δημόσιο χρημα και ειχε πανω στην εξουσια διεφθαρμένες κυβέρνησεις με πολιτικούς λαμογια.
2ο η εμπιστοσυνη στον ΣΥΡΙΖΑ και η κωλοτούμπα στο δημοψηφισμα.
Εκει καταλαβαν οτι αριστερό κομμα η μαλλον κυβέρνηση να εξυπηρέτηση την αριστερά δεν υπάρχει,και οτι ακομα αριστερές κυβερνήσεις υπεκυψαν στους νεοφιλλελεδες δυτικούς εταίρους.
Οταν ανήκεις σε μια ενωση με κυριο σχημα το καπιταλισμό και τον νεοφιλελευθερισμο δύσκολα αριστερη κυβέρνηση να βγαλει πρόγραμμα της.
Ο κοσμος κατάλαβε τι συμβαίνει ουσιαστικά η πλειοψηφία γύρισαν τον κωλο τους στις εκλογες μιας και ξέρουν οτι ολα ειναι δρομολογημενα και οι υπόλοιποι πηγαν και ψηφισαν.
Αυτοι ειναι οι λόγοι και μην ψαχνεται αλλού.
Ειναι και η κλιματικη αλλαγη τυπε,φταιει κ αυτοΣτις εκλογες δεν εχασε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλα σύσσωμη η αριστερά.
Ηδη δεξια κομματα συγκεντρωνουν πανω απο 50% συνολικα ενω τα αριστερά κόμματα μετα βιας πιανουν 40%
Ποτε στα ελληνικα χρονικά δεν εχει γινει αυτο η δεξια να κερδιζει πλειοψηφικά την αριστερά.
Εδω έχουμε να κάνουμε με μια μεταστροφή του πληθυσμού στα δεξιά.
Οι λόγοι είναι πρωτον το πασοκ το οποίο εφαγε δημόσιο χρημα και ειχε πανω στην εξουσια διεφθαρμένες κυβέρνησεις με πολιτικούς λαμογια.
2ο η εμπιστοσυνη στον ΣΥΡΙΖΑ και η κωλοτούμπα στο δημοψηφισμα.
Εκει καταλαβαν οτι αριστερό κομμα η μαλλον κυβέρνηση να εξυπηρέτηση την αριστερά δεν υπάρχει,και οτι ακομα αριστερές κυβερνήσεις υπεκυψαν στους νεοφιλλελεδες δυτικούς εταίρους.
Οταν ανήκεις σε μια ενωση με κυριο σχημα το καπιταλισμό και τον νεοφιλελευθερισμο δύσκολα αριστερη κυβέρνηση να βγαλει πρόγραμμα της.
Ο κοσμος κατάλαβε τι συμβαίνει ουσιαστικά η πλειοψηφία γύρισαν τον κωλο τους στις εκλογες μιας και ξέρουν οτι ολα ειναι δρομολογημενα και οι υπόλοιποι πηγαν και ψηφισαν.
Αυτοι ειναι οι λόγοι και μην ψαχνεται αλλού.
Να ρίξω μπαν ήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηή?????ΕΝΤΑΞΕΙ....
ΟΧΙ κανει βαθυστοχαστες αναλυσεις....τον χρειαζεται το σαιΝα ρίξω μπαν ήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηή?????

Στις εκλογες δεν εχασε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλα σύσσωμη η αριστερά.
Ηδη δεξια κομματα συγκεντρωνουν πανω απο 50% συνολικα ενω τα αριστερά κόμματα μετα βιας πιανουν 40%
Ποτε στα ελληνικα χρονικά δεν εχει γινει αυτο η δεξια να κερδιζει πλειοψηφικά την αριστερά.
Εδω έχουμε να κάνουμε με μια μεταστροφή του πληθυσμού στα δεξιά.
Οι λόγοι είναι πρωτον το πασοκ το οποίο εφαγε δημόσιο χρημα και ειχε πανω στην εξουσια διεφθαρμένες κυβέρνησεις με πολιτικούς λαμογια.
2ο η εμπιστοσυνη στον ΣΥΡΙΖΑ και η κωλοτούμπα στο δημοψηφισμα.
Εκει καταλαβαν οτι αριστερό κομμα η μαλλον κυβέρνηση να εξυπηρέτηση την αριστερά δεν υπάρχει,και οτι ακομα αριστερές κυβερνήσεις υπεκυψαν στους νεοφιλλελεδες δυτικούς εταίρους.
Οταν ανήκεις σε μια ενωση με κυριο σχημα το καπιταλισμό και τον νεοφιλελευθερισμο δύσκολα αριστερη κυβέρνηση να βγαλει πρόγραμμα της.
Ο κοσμος κατάλαβε τι συμβαίνει ουσιαστικά η πλειοψηφία γύρισαν τον κωλο τους στις εκλογες μιας και ξέρουν οτι ολα ειναι δρομολογημενα και οι υπόλοιποι πηγαν και ψηφισαν.
Αυτοι ειναι οι λόγοι και μην ψαχνεται αλλού.
Ναι ρε, αλλά είμεθα ανθρωπιστές εμείς οι Δεξιοί.ΟΧΙ κανει βαθυστοχαστες αναλυσεις....τον χρειαζεται το σαι![]()
Όχι ρε συΝαι ρε, αλλά είμεθα ανθρωπιστές εμείς οι Δεξιοί.
Σε λίγο θα θέλει ηλεκτροσοκ.....
η πουτανα η πρεσβεια φταιει....τον κοροιδεψεΝαι ρε, αλλά είμεθα ανθρωπιστές εμείς οι Δεξιοί.
Σε λίγο θα θέλει ηλεκτροσοκ.....
Ο px έφαγε ισόβια?η πουτανα η πρεσβεια φταιει....τον κοροιδεψε![]()
δεν ξερωΟ px έφαγε ισόβια?

Καλησπέρα φίλε Αθηναίοδεν ξερω![]()
Αν ήμουν μονιμα στο σαιτ θα ειχαν πλανταξει ολοι οι δεξιοι,εχω αποστομωσει πολλούς απο δαύτουςΌχι ρε συ
Ζανκλώ πρέπει να μείνει εδώ να δίνει βροντερό παρών
Αν ήμουν μονιμα στο σαιτ θα ειχαν πλανταξει ολοι οι δεξιοι,εχω αποστομωσει πολλούς απο δαύτους













Εσυ κορόιδευε αλλα ουτε καν σου πέρασε η πραγματικη αιτια απο το μυαλό,ισως πιστεύεις οτι ο κουλης τα κανει ολα καλάΕιναι και η κλιματικη αλλαγη τυπε,φταιει κ αυτο
1)Αν ήμουν μονιμα στο σαιτ θα ειχαν πλανταξει ολοι οι δεξιοι,εχω αποστομωσει πολλούς απο δαύτους

τύπε για να λεμε αληθειες..Αν ήμουν μονιμα στο σαιτ θα ειχαν πλανταξει ολοι οι δεξιοι,εχω αποστομωσει πολλούς απο δαύτους

Εγω τυπε κλαιν ετσι και αλλιώς φεύγω απο Ελλάδα παω εξωτερικο,θα έρχομαι εδω να βλεπω τη φτωχεια της ελλαδαςMετά και το αποψινό,μήπως πρέπει να αλλάξεις avatar?
που θα πας;Μολδαβια,Λευκορωσια,Βουλγαρια;Εγω τυπε κλαιν ετσι και αλλιώς φεύγω απο Ελλάδα παω εξωτερικο,θα έρχομαι εδω να βλεπω τη φτωχεια της ελλαδας