Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
....παλι καλα να λες! Σκεψου να μην ησουν κ να ετρωγες παγωτα και γλυκα..... , oh wait?!?!!Γνωριζόμαστε καιρο δεν θυμαμαι ποσο θα έχεις καταλάβει πόσο πειθαρχημένη και σκληρή ειμαι με τον εαυτο μου όταν θελω να πετύχω το θεμιτό αποτέλεσμα!!
.......είπαμε το σου κου λίγο κάνω τις μικρές μου αμαρτίες !!!....παλι καλα να λες! Σκεψου να μην ησουν κ να ετρωγες παγωτα και γλυκα..... , oh wait?!?!!![]()
Ενδιαφέρον!!Οι φίλες μου φταίνε με παρασέρνουν !!

Να τις φερεις να τις μαλωσει ο δασκαλος. Θα ειμαι πολυ αυστηρος........είπαμε το σου κου λίγο κάνω τις μικρές μου αμαρτίες !!!
Οι φίλες μου φταίνε με παρασέρνουν !!
Χαχαχαχαχαχαχα
Είναι εξαιρετικά κορίτσια!!Να τις φερεις να τις μαλωσει ο δασκαλος. Θα ειμαι πολυ αυστηρος.
Πες μου που και εφτασα. Η τιμη θα ειναι δικη να ειμαι μαζι 3 τοσο υπεροχες ΚΥΡΙΕΣ.Είναι εξαιρετικά κορίτσια!!
Κοριτσάρεςςςςςςςς
Μεγάλη μου τιμή να στις γνωρίσω!!
Αχ αυτές οι φίλες.... Είναι μικρούλι και το παρασέρνουν...........είπαμε το σου κου λίγο κάνω τις μικρές μου αμαρτίες !!!
Οι φίλες μου φταίνε με παρασέρνουν !!
Χαχαχαχαχαχαχα
δασκαλε ξερεις να γραφεις κριτικες μαντιναδες?Πες μου που και εφτασα. Η τιμη θα ειναι δικη να ειμαι μαζι 3 τοσο υπεροχες ΚΥΡΙΕΣ.
Καλημερα γλυκέ μου !Καλημέρα ντε....

Σε ευχαριστωΚαλή εβδομάδα Ελενάκι!
Ευχαριστω !!
Αυτο δεν μπορω να το πω εγώ θα το κρινουν όσοι ΚΥΡΙΟΙ μου έχουν κανει την τιμή και με έχουν συναντήσει !!!![]()
.......ναι είμαι ο Ρόκυ νουμερο 2......
Χα χα χα χα χα χα
Καλημέρα αγάπη !!Καλημέρα μωράκι πρωινή πρωινή όπως πάντα![]()