Νέα

Eurovision 2009

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgospapa
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 880
  • Εμφανίσεις 36K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kavlilas

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2005
Μηνύματα
493
Κριτικές
3
Like
43
Πόντοι
1
παιδιά αυτό που συμβαίνει μέχρι στιγμής το αποκαλούσαμε στο στρατό

ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΑΡΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Το ματσάκι έχει τελειώσει από το 1ο 12λεπτο. :headbang:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
Η Ρωσια μας εδωσε τα ΤΡΙΑ +ενα  :pipa1:
ρε κοπελιες δε σας φερομαστε καλα  :tits2: ?
 

Ψωριάρης

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
3.590
Κριτικές
9
Like
25
Πόντοι
16
Ρε παιδιά κάποιος να εξετάσει αν είναι καλά ο Sakis ...
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.245
Πόντοι
1.486
[size=17pt]SAKIS=POULOS!!!! [/size]
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Φαντάσου να μη στέλναμε και το Ρουβά τι θα παίρναμε... :jerking:
 

papaflik

Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2007
Μηνύματα
375
Κριτικές
2
Like
37
Πόντοι
1

τι μαλακίες λέει η μαγγίρα......γαμώ το μουνί της.....έλεος

υ.σ. πλύνετε τις κωλάρες σας κατεβαίνει καυλωμένος ο Λευκορώσος Νορβηγός ....
 

kavlilas

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2005
Μηνύματα
493
Κριτικές
3
Like
43
Πόντοι
1
παιδιά απο αύριο ειδικά απο δευτέρα θα γίνουν οι αναλύσεις των αναλύσεων θα μας πρήξουν πάλι το αναπαραγωγικό σύστημα με την ψηφοφορία
 

papaflik

Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2007
Μηνύματα
375
Κριτικές
2
Like
37
Πόντοι
1
12αρι η Βουλγαρίααααααααααααααααααα
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
168
Πόντοι
166
Ξαναζεσταμένο φαγητό έπρεπε να πουλήσουμε;
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
12 ποντοι απο τους βουλγαροι.. παλι καλα.
 

arcans5

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2009
Μηνύματα
784
Like
0
Πόντοι
6
δεν πειραζει να κοπει λιγο και η μαγκια.γιατι στην ελλαδα εργολαβια θελουν να την παρουν την γιουροβιζιον.του χρονου ας στειλουν το ρουσσοπουλο να τραγουδησει.
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
γαμω την FYROM και τον Soros ,τους μεσα  :2funny: ;)

παληκαρια βλεπω τον Saki να ρχεται με τα ποδια στην Ελλαδα
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
παιδιά απο αύριο ειδικά απο δευτέρα θα γίνουν οι αναλύσεις των αναλύσεων θα μας πρήξουν πάλι το αναπαραγωγικό σύστημα με την ψηφοφορία
Το θεωρείς απαραίτητο να τους δεις? :rolleyes:
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Μαγκες τον ηπιαμε so far..
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom