Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καιρό ήθελα να το κάνω αλλά δεν μπορούσαΒανεσα σου κολλανε βαρεα ανθυγιεινά για τα 24ωρα που βαρας στο μπου?
Θα σε βοηθησω,μ'ενα 100αρι πες του μαγου,εχει λεφτα αυτος.Καιρό ήθελα να το κάνω αλλά δεν μπορούσα
Μάγε μάγε είσαι εδώ?? 100 ακατέβατα να τους ανεβάζω υλικό χαχαχαχα...Θα σε βοηθησω,μ'ενα 100αρι πες του μαγου,εχει λεφτα αυτος.
Βάλε βάλε εσυ...Μάγε μάγε είσαι εδώ?? 100 ακατέβατα να τους ανεβάζω υλικό χαχαχαχα...
Μπορούσες ,υπάρχει χορός για διαφήμιση για όλες ... απλά δεν μπορούσες να το κερδίσεις με δουλειά και είπες να το κάνεις με κατινια ... ( κλασικά γυναικεία ανασφάλεια)Καιρό ήθελα να το κάνω αλλά δεν μπορούσα
Πάμε πάλι..γύρνα κ εσύ το νήμα 10 σελίδες πήγε τώρα κ βρες την απάντηση που ψάχνεις..καμία κατινια just speaking the truth ♥Μπορούσες ,υπάρχει χορός για διαφήμιση για όλες ... απλά δεν μπορούσες να το κερδίσεις με δουλειά και είπες να το κάνεις με κατινια ... ( κλασικά γυναικεία ανασφάλεια)
Πάμε πάλι όταν απαντάς τα κάνεις που@@@ πάλι όπως τότε με τον φίλο που ανακάλυψες που μένει, οπότε βγάλε βυζια και άσε το γραπτό...Πάμε πάλι..γύρνα κ εσύ το νήμα 10 σελίδες πήγε τώρα κ βρες την απάντηση που ψάχνεις..καμία κατινια just speaking the truth ♥
Really?? Μην εκνευρίζεσαι τόσο όταν απαντάς χαλάρωσε η ζωή είναι ωραίαΠάμε πάλι όταν απαντάς τα κάνεις που@@@ πάλι όπως τότε με τον φίλο που ανακάλυψες που μένει, οπότε βγάλε βυζια και άσε το γραπτό...
Σε έχω δει στο Μπιλ και ομολογώ δεν είχες τέτοιο στόμα! Όσο για την ζωή είναι καλύτερα να δώσεις σε σένα αυτήν την συμβουλή...Really?? Μην εκνευρίζεσαι τόσο όταν απαντάς χαλάρωσε η ζωή είναι ωραία
Τυπε νο οφενσες,καρφωνεσαιΣε έχω δει στο Μπιλ και ομολογώ δεν είχες τέτοιο στόμα! Όσο για την ζωή είναι καλύτερα να δώσεις σε σένα αυτήν την συμβουλή...
Χαχαχα αντε καλέΤυπε νο οφενσες,καρφωνεσαι
6 κριτικες,οι 3 για το Σοφακι (καλη του ωρα) και τωρα την "πεφτεις"στη μικρη,επειδη λεει οτι λεει?
Μηπως ......?
Αριανα 4 φορές. Και όχι μόνο ..επείσεις Διάβασε και σπόντες κοριτσιών τόσες μέρες! Η αδυναμίες είναι αδυναμίες δεν αλλάζουν..Τυπε νο οφενσες,καρφωνεσαι
6 κριτικες,οι 3 για το Σοφακι (καλη του ωρα) και τωρα την "πεφτεις"στη μικρη,επειδη λεει οτι λεει?
Μηπως ......?
Θες να μιλήσουμε για δικές σού κριτικές η θα ρωτήσεις πρώτα το αφεντικόΧαχαχα αντε καλέ
TrueΑριανα 4 φορές. Και όχι μόνο ..επείσεις Διάβασε και σπόντες κοριτσιών τόσες μέρες! Η αδυναμίες είναι αδυναμίες δεν αλλάζουν..

Αν έχεις όρεξη για να υψωσεις τα πνεύματα στο νήμα δεν θα παίξω το παιχνιδάκι σου..καλό σου απόγευμα..ο νοών νοείτο το τι γίνεται μέσαΘες να μιλήσουμε για δικές σού κριτικές η θα ρωτήσεις πρώτα το αφεντικό
Αν διαβάζεις μέρες τί γράφουν θα είχες άλλη γνώμη!True
αλλα αλλο οι αδυναμιες,αλλο το γινομαι εριστικος(γνωμη μου παντα)![]()
Ο καθένας έχει την άποψη του την είπες 3 φορές μέχρι τώρα..σ ακούσαμε σε διάβασαν μην θες να είσαι εγωκεντρικος..επίσης επιτέθηκες στις άλλες 2 κοπέλες σαντρα αριανα προχτές κ σήμερα σε μενα..δεν ξέρω τι προσπαθείς να κερδίσεις αλλά προφανώς δεν σ βγαίνει..καλό απόγευμαΑν διαβάζεις μέρες τί γράφουν θα είχες άλλη γνώμη!
ΔιαβαζωΑν διαβάζεις μέρες τί γράφουν θα είχες άλλη γνώμη!
Σού απαντάω σε κάτι που εσύ γράφεις ( δημόσια) που ξαναλέω από κοντά δεν είσαι καθόλου τέτοιος χαρακτήρας, το αντίθετο!Αν έχεις όρεξη για να υψωσεις τα πνεύματα στο νήμα δεν θα παίξω το παιχνιδάκι σου..καλό σου απόγευμα..ο νοών νοείτο το τι γίνεται μέσα