Νέα

Κηδειόχαρτα ΜΠΟΥ!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΦΑΚΙΡΗΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 129K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
ΦΑΚΙΡΗΣ

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Για τον τραγουδιστη των Razzastar που πεθανε σε τροχαιο( εγκαταλειψη) πριν απο λιγες μερες δεν ειπαμε κατι...δεν ασχολουμαι με την ραπ σκηνη ομως ειχε συνδεθει με την πρωτη μας νεοτητα και φυσικα ηταν κλασεις ανωτερη η σκηνη τοτε σε σχεση με τους σημερινους καφρους.R.I.P.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Οχι ρε πουστη μου...τωρα ν ιωθω εγω γερος γιατι αρχισαν να φευγουν απο την ζωη αυτοι οι γερολυκοι...κριμας να πεθαινεις εν μεσω κινεζικης πανουκλας και να ενδεχομενως να μην υπαρχει πανδημος αποχαιρετισμος λογω υγειονομικων περιορισμων.Θα συναντηθουμε ξανα με ολους τους ροκαδες για να γουσταρουμε οπως μονο εμεις ξερουμε.R.I.P.γιγαντα!
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Για τον τραγουδιστη των Razzastar που πεθανε σε τροχαιο( εγκαταλειψη) πριν απο λιγες μερες δεν ειπαμε κατι...δεν ασχολουμαι με την ραπ σκηνη ομως ειχε συνδεθει με την πρωτη μας νεοτητα και φυσικα ηταν κλασεις ανωτερη η σκηνη τοτε σε σχεση με τους σημερινους καφρους.R.I.P.
Σημερα το διαβασα,κριμα.RIP:hi:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356
ΥπερΤιτανοΤεράστιος ντράμερ ο Τσαρλυ(ς).
Όσο ακριβώς χρειάζονταν το τραγούδι τόση ήταν η συμμετοχή του.
 
OP
OP
ΦΑΚΙΡΗΣ

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
RIP :(

 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Αυτος κι αν ηταν καθολικης αποδοχης...πιο πανω και απο Μικη.Πηγε εχοντας δει το επος του 2004 κατι που πολλοι δεν προλαβαν.
Αθανατος!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Υπαρχουν αλλοι οπαδοι του Εθνικου η ηταν ο τελευταιος;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom