Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 13 10
Τσόντες
57393
Γενική βαθμολογία
8.2
Γυναίκες πορνοστάρ
9.0
Άνδρες πορνοστάρ
8.0
Σενάριο/Σκηνοθεσία
8.0
Ποιότητα εικόνας/ήχου
8.0
Γενική βαθμολογία
8.0
Μία έκπληξη που κανείς (τουλάχιστον όχι εγώ) δε περίμενε...
Η νέα ταινία του Σειρηνάκη είναι απλά καταπληκτικη και δυστυχώς είναι ήδη underrated... Μηδενικός ντόρος, καθόλου προμόσιον. Σα να ήθελαν να βγάλουν κάτι μέχρι να ετοιμαστεί κάτι νέο "μεγάλο και τρανό" με καμιά celebrity της κακιάς ώρας για άλλη μια φορά.
Οι σκηνές είναι δύο:
Στην πρώτη σκηνή ο έγχρωμος φίλος μας με το μεγάλο εργαλείο (29cm δεν ξέρω αν είναι πάντως σίγουρο είναι πολύ μεγάλο) τραβάει ένα γαμήσι άλλο πράμα στη μικρή μας φίλη. Κατευθείαν κι αυστηρά μόνο anal. Το σφυροκόπημα που όλοι αγαπάμε! Της άλλαξε τα φώτα.
Στη "μεταβατική σκηνή" μιλάει με την ξαδέρφη της Κασσάνδρα για τον μαύρο. Επαναλαμβάνω! Κάποιος να γαμήσει την Κασσάνδρα!!!!!!!!
Στη δεύτερη σκηνή, παρτούζα με Βαρβάτο, Ζαφείρη, και τον Αγγλοελληνοκυπριογερμανοκογκολέζο με ρίζες απο το Παραμαρίμπο. Τι τσιμπούκια, τι DP, τύφλα να'χουν οι ξένες! Σημειώνω ότι το facial που της τραβάει στο τέλος ο "δεν ξέρω από που κρατάει η σκούφια μου" είναι κατ'εμέ το καλύτερο που έχω δει σε ελληνικό πορνό!
Η τυπισσούλα εμένα μου άρεσε πααααααρα πολύ! Γλυκοκαυλέ μουτράκι με γλυκοκαυλέ φωνούλα! Τα κάνει όλα και συμφέρει. Gaping σε ελληνική τσόντα δεν περίμενα να δω ακόμα. Τιμάει κι αυτή την παράδοση της περούκας και αρνείται κολπικές διεισδύσεις άνευ περικαυλίδος (ζήλεψα τον λατρευτό Πύραυλο).
Η γκόμενα είναι περίπτωση! Γαμιέται πολύ καλύτερα από Τζούλιες και λοιπές, βγάζει τρελή κάυλα, κι αν δεν τη φάει η μαρμάγκα έχει πολύ μέλλον. Αν δεν εργάζεται κάπου ίσως πρέπει να αρχίσει, ή έστω να συνεχίσει τις ταινίες.
Τα πολλά φρουφρου κι αρώματα που περιβάλλουν τις διάφορες famous παραγωγές πήγαν άκλαφτα σε αυτήν την περίπτωση. Δε χρειάζονται τελικά.
Πιστεύω πως ο παρακάτω αφορισμός του Σοπενάουερ ταιριάζει γάντι στην περίπτωση:
"Όσο είμαστε νέοι νομίζουμε ότι τα γεγονότα και τα πρόσωπα, που θα αποβούν σημαντικά στη ζωή μας και επηρεάσουν την πορεία της, θα εμφανιστούν με ταμπούρλα και τρομπέτες. Στα γηρατειά ωστόσο, ανατρέχοντας προς τα πίσω, διαπιστώνουμε ότι όλα τους τρύπωσαν εντελώς αθόρυβα από την πίσω πόρτα και σχεδόν απαρατήρητα."
Κάτι τέτοιο συνέβη και στην περίπτωση του porn boom (κατά το baby boom) που ζούμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Ο Ζαφείρης, την ώρα που η φίλη ρουφά το παπάρι του Ντιμίτρι, αναφωνεί: Κελεπούρι μαλάκες! Κελεπούρι!
Θα συμφωνήσω...
Η νέα ταινία του Σειρηνάκη είναι απλά καταπληκτικη και δυστυχώς είναι ήδη underrated... Μηδενικός ντόρος, καθόλου προμόσιον. Σα να ήθελαν να βγάλουν κάτι μέχρι να ετοιμαστεί κάτι νέο "μεγάλο και τρανό" με καμιά celebrity της κακιάς ώρας για άλλη μια φορά.
Οι σκηνές είναι δύο:
Στην πρώτη σκηνή ο έγχρωμος φίλος μας με το μεγάλο εργαλείο (29cm δεν ξέρω αν είναι πάντως σίγουρο είναι πολύ μεγάλο) τραβάει ένα γαμήσι άλλο πράμα στη μικρή μας φίλη. Κατευθείαν κι αυστηρά μόνο anal. Το σφυροκόπημα που όλοι αγαπάμε! Της άλλαξε τα φώτα.
Στη "μεταβατική σκηνή" μιλάει με την ξαδέρφη της Κασσάνδρα για τον μαύρο. Επαναλαμβάνω! Κάποιος να γαμήσει την Κασσάνδρα!!!!!!!!
Στη δεύτερη σκηνή, παρτούζα με Βαρβάτο, Ζαφείρη, και τον Αγγλοελληνοκυπριογερμανοκογκολέζο με ρίζες απο το Παραμαρίμπο. Τι τσιμπούκια, τι DP, τύφλα να'χουν οι ξένες! Σημειώνω ότι το facial που της τραβάει στο τέλος ο "δεν ξέρω από που κρατάει η σκούφια μου" είναι κατ'εμέ το καλύτερο που έχω δει σε ελληνικό πορνό!
Η τυπισσούλα εμένα μου άρεσε πααααααρα πολύ! Γλυκοκαυλέ μουτράκι με γλυκοκαυλέ φωνούλα! Τα κάνει όλα και συμφέρει. Gaping σε ελληνική τσόντα δεν περίμενα να δω ακόμα. Τιμάει κι αυτή την παράδοση της περούκας και αρνείται κολπικές διεισδύσεις άνευ περικαυλίδος (ζήλεψα τον λατρευτό Πύραυλο).
Η γκόμενα είναι περίπτωση! Γαμιέται πολύ καλύτερα από Τζούλιες και λοιπές, βγάζει τρελή κάυλα, κι αν δεν τη φάει η μαρμάγκα έχει πολύ μέλλον. Αν δεν εργάζεται κάπου ίσως πρέπει να αρχίσει, ή έστω να συνεχίσει τις ταινίες.
Τα πολλά φρουφρου κι αρώματα που περιβάλλουν τις διάφορες famous παραγωγές πήγαν άκλαφτα σε αυτήν την περίπτωση. Δε χρειάζονται τελικά.
Πιστεύω πως ο παρακάτω αφορισμός του Σοπενάουερ ταιριάζει γάντι στην περίπτωση:
"Όσο είμαστε νέοι νομίζουμε ότι τα γεγονότα και τα πρόσωπα, που θα αποβούν σημαντικά στη ζωή μας και επηρεάσουν την πορεία της, θα εμφανιστούν με ταμπούρλα και τρομπέτες. Στα γηρατειά ωστόσο, ανατρέχοντας προς τα πίσω, διαπιστώνουμε ότι όλα τους τρύπωσαν εντελώς αθόρυβα από την πίσω πόρτα και σχεδόν απαρατήρητα."
Κάτι τέτοιο συνέβη και στην περίπτωση του porn boom (κατά το baby boom) που ζούμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Ο Ζαφείρης, την ώρα που η φίλη ρουφά το παπάρι του Ντιμίτρι, αναφωνεί: Κελεπούρι μαλάκες! Κελεπούρι!
Θα συμφωνήσω...
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού