Γυμναστήριο (ασκήσεις - συμπληρώματα διατροφής κλπ)...

<< < (50/3987) > >>

zironvenom:
ενα αλλο κειμενο που βρηκα

Αντενδείξεις
Κυριότερες αρνητικές επιδράσεις της χρήσης κρεατίνης αναφέρονται οι μυϊκές κράμπες και κάποιες γαστρεντερικές δυσλειτουργίες(διάρροια, πόνοι), χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνονται σε μεγάλος εύρος. Το 1999 ο FDA ανακοίνωσε 32 περιπτώσεις όπου η χρήση κρεατίνης σχετίσθηκε με καρδιακές αρρυθμίες, καρδιομυοπάθειες, φλεβική θρόμβωση ακόμα και θάνατο. Το γεγονός αυτό καθιστά τη χρήση τους ιδιαίτερα προσεκτική.

Συμπερασματικά η κρεατίνη αποτελεί σήμερα ίσως την πιο διαδεμομένη εργογόνο ουσία με θετικές επιδράσεις στην αθλητική απόδοση. Η χρήση της όμως δεν αφορά όλους τους αθλητές και για όλα τα αθλήματα, ενώ έχει αποδειχθεί ότι άσκοπη χρήση έχει επιζήμια αποτελέσματα τόσο στην αθλητική απόδοση όσο και στην υγεία. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η συμβουλή του ειδικού ώστε η κρεατίνη να έχει ευεργετική δράση και σε καμιά περίπτωση άσκοπη και αλόγιστη λήψη της, ειδικά με τον τρόπο που γίνεται σε διάφορα γυμναστήρια ή άλλους χώρους.


το οτι επιβαρυνει σε καποιο βαθμο το σικωτι, ειναι η προσωπικη αποψη καποιων γνωστων μου που ασχολουνται χρονια με την γυμναστικη και παιρνουν ολες αυτες τις ουσιες.

cena:
" δεν σημαινει πως δεν θελω να φουσκωσω σε ενα επιθυμιτο σημειο "
Τελικα συμφωνουμε .  :) Κανε την προπονηση σου και πιστεψε με σε δυο μηνες δεν θα γινεις σαν τον Αρνολντ .

Η θεση μου ειναι οτι η ΧΡΗΣΗ κρεατινη στα ΟΡΙΑ που αναγραφονται στην ετικετα ειναι αποτελεσματικη και ασφαλης .

Οι παρενεργειες της μονουδρικης κρεατινης στο 30% - 40% των χρηστων της ειναι στομαχικες και γαστρεντερικες διαταραχες . Συνηθως υποχωρουν μετα την πρωτη βδομαδα χρησης . Αν καποιος για οποιοδηποτε λογο εχει τα παραπανω προβληματα , πολυ απλα δεν χρησιμοποιει μονουδρικη κρεατινη .
Οι κραμπες χωραν πολυ συζητηση . Εγω ποτε δεν ειχα κραμπες . Οι κραμπες σχετιζονται και με την αφυδατωση και με την ελλειψη καποιων ηλεκτρολυτων . Αμεση συσχετιση κρεατινης - κραμπων δεν εχει αποδειχτει .
Οι γνωστοι σου μαλλον σου ειπαν για τα νεφρα . Αμμεση συσχετιση δεν υπαρχει .
Μακροχρονιες παρενεργειες δεν εχουν αποδειχτει .
Το 10% των ανθρωπων δεν ειναι ανεκτικοι στην λακτοζη . Αυτο σημαινει οτι τα γαλακτομικα ειναι επικυνδυνα ?


Τι λεν οι Γαλλοι :

"Η κρεατίνη, συμπλήρωμα διατροφής που χρησιμοποιείται από αθλητές, είναι καρκινογόνο "

Στο κειμενο γραφει : " ... μπορεί να είναι δυνητικό καρκινογόνο " και λιγο μετα "μπορεί να προκαλέσει επί πλέον παθήσεις στο καρδιοαγγειακό, στο πεπτικό, στο μυϊκό σύστημα και εισηγούνται την απαγόρευσή του. "

Ο τιτλος ειναι παραπλανητικος . Το κειμενο λεει ΜΠΟΡΕΙ ( πιθανον ) και ΔΥΝΗΤΙΚΑ ( εχει την δυνατοτητα ) . Δυνητικα καρκινογονα ειναι ο αερας της πολης που αναπνευουμε , τα κινητα τηλεφωνα , τα πλαστικα που μας περιβαλλουν και ενα σωρο αλλες ουσιες . Και μαλλον συμφωνουμε οτι τα παραπανω ειναι περισσοτερο καρκινογονα απο την κρεατινη .
Στην συνεχεια λεει οτι προκαλει παθησεις στο καρδιοαγγειακό, στο πεπτικό και στο μυϊκό σύστημα .
Και καρκινογο και βλαπτει την καρδια και το στομαχι και τους μυς . Μαλλον καποιος υπερβαλλει . Αν ηταν τοσο επικυνδυνο αυτοι που τη χρησιμοποιουν ( και ειναι παρα πολλοι ) θα πεθαιναν σαν τις μυγες .


" Το 1999 ο FDA ανακοίνωσε 32 περιπτώσεις όπου η χρήση κρεατίνης σχετίσθηκε με καρδιακές αρρυθμίες, καρδιομυοπάθειες, φλεβική θρόμβωση ακόμα και θάνατο. Το γεγονός αυτό καθιστά τη χρήση τους ιδιαίτερα προσεκτική. "
Απο τους εκατονταδες χιλιαδες χρηστες , 32 ειχαν προβλημα και εστω 1 πεθανε . Στατιστικα ο κινδυνος ειναι αμελητεος .
Καθε χρονο στην Αμερικη πεθαινουν 50000 ατομα απο ασπιρινη . Με βαση την παραπανω αναλυση η ασπιρινη ειναι εξαιρετικα πιο επικυνδυνη απο την κρεατινη .

Και μερικα αρθρακια στα γρηγορα :
http://www.bodybuilding.com/fun/bbinfo.php?page=Creatine
Εδω εχει 53 αρθρα . Καλο διαβασμα .
Ιδιαιτερα αξιζει αυτο :
http://www.bodybuilding.com/fun/gastelu8.htm
Παρα πολλες ερευνες και αναφορες .

Και κατι τελευταιο .

Κυκλοφορει , διαφημιζεται και καταναλωνεται κατα κορον το αλκοολ και η νικοτινη , ουσιες που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ .
Ας απαγορευτουν αυτες και μετα να πιασουμε πρωτεινες , κρεατινες και λοιπα συμπληρωματα .

Καλη ανασταση και τα λεμε .

zironvenom:
εννοειται πως υπαρχουν πιο επιβλαβη πραγματα τριγυρο μας. το οτι υπαρχουν ομως αντενδείξεις για ενα προιον, τοτε με κανει να ειμαι πιο προσεκτικος στην χρηση και συγκεκριμενα στην δοσολογια του. καλη ανασταση

Nikkos:
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια σας πολλά!

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση και να απαντήσουν όσοι πραγματικά γνωρίζουν και όχι όσοι έχουν ακούσει κτλ...

Μία κουταλιά 90άρας πρωτείνης με τι μπορεί να την αντικαταστήσει κάποιος μέσα από την διατροφή? πχ με 1,2,3 ασπράδια αυγου? και αν γινεται αυτό έχει την ίδια αξία?

Σας ευχαριστώ
Καλό Βράδυ

cena:

H πρωτεινη ειναι ΤΡΟΦΗ σε διαφορετικη μορφη .

Αρα η απαντηση και στις δυο ερωτησεις ειναι , ναι .

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα