Τωρα τελευταια παρακολουθω στενα τις μεγαλες κατασκευαστικες εταιριες της χωρας, οι οποιες, οσο "αμαρτωλες" κι αν παραδεχτουμε πως ειναι (εθνικοι νταβατζηδες... κλπ), την ιδια στιγμη πρεπει να παραδεχτουμε πως σημειωνουν σημαντικες επιδοσεις στο εξωτερικο, φερνοντας αρκετο συναλλαγμα, και αντεχοντας στην κριση.
Ενα πραγμα, ωστοσο, που δεν εχω καταλαβει, ειναι το πώς ακριβως δουλευουν αυτες οι εταιριες, και πώς ειναι διαρθρωμενες.
Ως πιο λογικη εξηγηση μου φαινεται το εξης: Εχουν καμια 50ρια-100ρια πολιτικους μηχανικους, μηχανολογους, οικονομολογους, λογιστες... (δηλαδη, υπαλληλους γραφειου), και απο κει και περα το μονο που κανουν ειναι να εξασφαλιζουν τεραστιο δανεισμο για να ΜΙΣΘΩΣΟΥΝ την εργασια τοπικων εργολαβων-μεταφορεων-τεχνιτων που εκεινοι, με τη σειρα τους, θα υλοποιησουν το εργο.
Θελω να πω, δε νομιζω να εχουν οι ιδιες οι εταιριες δικο τους εξοπλισμο κα να τον μεταφερουν δεξια-αριστερα εκτελωντας εργα... Αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Λοιπον, εχει υπ' οψιν του κανεις?
Ενα πραγμα, ωστοσο, που δεν εχω καταλαβει, ειναι το πώς ακριβως δουλευουν αυτες οι εταιριες, και πώς ειναι διαρθρωμενες.
Ως πιο λογικη εξηγηση μου φαινεται το εξης: Εχουν καμια 50ρια-100ρια πολιτικους μηχανικους, μηχανολογους, οικονομολογους, λογιστες... (δηλαδη, υπαλληλους γραφειου), και απο κει και περα το μονο που κανουν ειναι να εξασφαλιζουν τεραστιο δανεισμο για να ΜΙΣΘΩΣΟΥΝ την εργασια τοπικων εργολαβων-μεταφορεων-τεχνιτων που εκεινοι, με τη σειρα τους, θα υλοποιησουν το εργο.
Θελω να πω, δε νομιζω να εχουν οι ιδιες οι εταιριες δικο τους εξοπλισμο κα να τον μεταφερουν δεξια-αριστερα εκτελωντας εργα... Αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Λοιπον, εχει υπ' οψιν του κανεις?