Αναζήτηση
 
Σελίδες: 1 ... 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Νέο μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας  (Αναγνώστηκε 8782 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #210 στις: 13/08/13, 16:04 »

Ε πλέον τι να πω.
Έχεις αποκτήσει φιξάτιον με την πάρτυ μου.
Μέχρι και τα λόγια μου αναμασάς.
Σε λίγο φοβάμαι θα τη στήνεις και κάτω από το σπίτι μου και θα παίρνεις τηλέφωνα να κατέβψ να σε γαμήσω.
Δεν παραθέτω τίποτα το έχεις γαμήσει πλέον.
Γράφεις ότι θες απαντάς σε ότι θες μου βάζεις λόγια στο στόμα και το χειρότερο από όλα
έχεις νοηματικά προβλήματα.
Το τελευταίο, πραγματικά το τελευταίο παράδειγμα:

Λες:

Παράθεση
Currently, the market is dominated by fourth-generation fighters and their further developments, known as the 4+ and 4++ generations... The market is dominated by the US and Russia. Their 4+ and 4++ generation aircraft – the various modernised versions of the US F-15, F-16, and F/A-18 and the Russian Su-30MK, Su-35, MiG-29SMT, and MiG-35, respectively are exported in fairly large quantities... Τhe Chinese might supersede the Europeans in the market, and their – most likely relatively affordable – fifth-generation aircraft will be a significant competitor for the respective US and Russian models and 4++ generation types...


Αυτό τι είδους επιχείρημα είναι ρε μαλάκα; Αναφέρει στην ίδια πρόταση ΚΑΙ τα αεροπλάνα 4+ και τα 4++ πως να τα διαχωρίσει κάποιος  
Αλλά ξαναλέω τα προβλήματά σου είναι πολύ πιο δομικά. Δεν μπορείς να καταλάβεις καν τι διαβάζεις.

Το πόστερ σου τα λέει ότως όλα. Πάλι μόνος σου αυτοπιπώνεσαι.

Έχεις καταβάσει και αυτή τη θεωρία ότι το 2013 το ραφαλ ως διαμαγείας έγινε 4++. Την συνεπικουρείς και με κάτι πηγές επιπέδου ντιφενς, ξέρουμε Παίσιος, κοσμοσφαίρες, προφητίες, κοίλη γη κτλ. Σε λίγο θα μας παραθέσεις και Λιακόπουλο.
Εντάξει ενδιαφέρον ομολογώ, αν ψάξεις αρκετά σίγουρα κάποιος θα λέει ότι είναι και 6ης γενιάς αλλά οι αναβαθμίσεις γίναν σήμερα  2funny 2funny 2funny 2funny

Μετά μας παραθέτεις και εικονικές αερομαχίες με το φ22  Jerking Off Jerking Off Jerking Off Jerking Off πραγματικά ντρέπομαι που με βάζεις να αντιδικώ μαζί σου,
είπα στο ίντερνετ θα βρεις ότι γουστάρεις. Πρέπει να ξέρεις να το αξιολογείς όμως. Εσύ ξεκίνα μαθαίνοντας απλή λογική για αρχή για να μην θεωρείς το Σαμαρά κεφάλαιο για τη χώρα  Banging Head Against a Wall και να μην ποστάρεις πράγματα που σε αυτοαναιρούν

Λοιπόν συνοπτικά και πάλι η θέση μου:

Ραφάλ:

Καλό αεροσκάφος της δεκαετίας του 90 που προσπαθούν να το κρατήσουν στο παιχνίδι με συνεχείς αναβαθμίσεις επειδή δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πρότζεκτ
5ης γενιάς σε.........αυτό τον αιώνα.
Πρωτοπέταξε το '86  και αν είχει τη νορμάλ περίοδο επόασης των 5-7 χρόνων και εμφανιζόνταν στις αρχές τις δεκαετίας του 90 θα ηταν κορυφαία επιλογή.
Δυστυχώς η Γαλλική βιομηχανία δεν μπορεί να φέρει τέτοια πρότζεκτ σε πέρας λόγο μεγέθους. Καθυστέρησαν 15 χρόνια με αποτέλεσμα να το παρουσιάσουν σε μια εποχή που τρέχουν
ταυτόχρονα 5-10 προγράμματα 5ης γενιάς και άλλα τόσα προγράμματα μοντερνισμού αεροσκαφών που εξ αρχής ήταν καλύτερα από τα ραφάλ όπως τα μιγ29 τα σου27 και τα φ15,
αλλά και να καταλήξουν σε απαγορευτικά κόστη παραγωγής και συντήρησης.
Μια παραγγελία 30-50 αεροσκαφών στην παρούσα φάση θα οδηγούσε σε παραλαβή μετά από 10 χρόνια με μοναδιαίο κόστος περί τα 100 εκατ. και ανάλογα κόστη συντηρησης.
Αναλογικά μια αντίστοιχη παραγγελία φ15 θα ήταν σχεδόν άμεσα εκτελέσιμη για ένα αεροσκάφος σαφώς καλύτερο με αντίστοιχο κόστος συντήρησης και τουλάχιστον το μισό κόστός απόκτησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝ ΦΑΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια όσο και αν μας χαλάει η πουτάνα.

Τώρα αν πάρεις το ραφάλ σε 10 χρόνια θα πρέπει ήδη να αρχίσεις να το αποσύρεις............αφού θα το έχεις χρυσοπληρώσει και στην αγορά και σε ΄λειτουργικά.
Καλώς ή κακώς το κόστος είναι Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ σε όλους τους στρατούς του κόσμου.
Βέβαια αν είσαι Ινδία και κατασκευάζεις ταυτόχρονα 2 αεροπλανοφόρα, πυρηνικά υποβρύχια, 2 μαχητικά 5ης γενιάς και δε συμμαζε΄ύεται σε παίρνει να πάρεις
και ένα αεροσκάφος μεταβατικής γενιάς για τα επόμενα 5 χρόνια μέχρι να αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα 5ης γενιάς αεροσκάφη τους.
Η Ελλάδα όμως πεινάει και κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει  Uglystupid Uglystupid Uglystupid Uglystupid (για αυτό καυλώνουν με Τζεφρυ, Μπένυ, Κουρασμένο, Σαμαρά κτλ)

Αν οι Γάλλοι μπορούν να παραδωσουν ραφάλ εντός 3ετίας με κόστος απόκτησης 30-40 μύρια (και πάρα πολλά είναι) τότε είναι μια συζητήσιμη πρόταση.
Αν όχι είπα απλά, με πρώτο γνώμονα αυτό που πρέπει δηλαδή το κόστοςκαι δεύτερο τις επιδόσεις, πως στα 30-40 μύρια στα οποία η Ελλάδα μπορεί να αγοράσει
ΙΚΑΝΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ (αλλιώς δεν έχει νόημα) τόσο το
φ15 υπάρχει άμεσα διαθέσιμο και είναι ανώτερο όσο και το
σου30 υπάρχει άμεσα διαθέσιμο και είναι ανώτερο και
ίσως να έχουν και οι Κινέζοι αεροσκάφη σε τιμές ασυναγώνιστες και.... νεότερα από τη δεκαετία του 80

Σε όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψιν ότι οποιοδήποτε αεροσκάφος 4ης γενιάς πολύ σύτομα θα χρήζει αντικατάστασης καθώς στο προσκήνιο έρχονται πολλά νέα αεροσκάφη
που σε αντίθεση με τα αμερικάνικα σαράβαλα θα πετάνε και θα πηγαίνουν γαμιώντας....

Από κει και πέρα ο κάθε άσχετος και κολλημένος παπάρας μπορεί να αναμασά ότι μαλακία του καβλώσει και να βυθίζει τη χώρα όλο και πιό κάτω από εκεί που ήδη έχει πάει.



Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #211 στις: 13/08/13, 17:05 »

Να προσθέσω και ένα λινκ για τους αγγλομαθείς ως απάντηση για να καταλάβουν, όσοι θέλουν να δουν, πως του κλέβουν τα χρήματα μια ζωή οι επιτήδιοι.

http://www.angelfire.com/falcon/fighterplanes/texts/articles/mirage-2000vsmig-29.html

στο άρθρο αναφέρομαι στο οποίο ο πιλότος της Ινδικής αεροπορίας συγκρίνει τα δύο αεροσκάφη ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ και λέει πως το 1988
το τότε μιγκ κάνει πουτανάκι του το μ2000.

Τώρα, 25 χρόνια μετά κάποια λαμόγια  θέλουν να πληρώσει ο Ελληνικός λαός για να πάρει αυτό το εδώ και 3 δεκαετίας παρώχημενο σαράβαλο, .....μεταχειρισμένο
από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Εχει και ποιό χαμηλά διερωτόμαι;

Ανάλογα το "λάδι" και το ραγιαδισμό του Έλληνα.
Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #212 στις: 13/08/13, 17:05 »

Blahblah

1) Υπαινίσσεσαι ότι στην πηγή που παρέθεσα ο συντάκτης βάζει στην ίδια πρόταση χωρίς να τα διαχωρίζει όλα τα αμερικάνικα και ρώσικα αεροσκάφη τα οποία αυθαίρετα κατ' εσέ διακρίνονται σε αμερικάνικα 4+ και ρώσικα 4++. Είσαι όμως τόσο καθυστερημένος που δε βλέπεις ότι το άρθρο κλείνει (τελευταία πρόταση) με την εξής φράση: (chinese) fifth-generation aircraft will be a significant competitor for the respective US and Russian models and 4++ generation types". Δηλαδή σε απλά ελληνικά για να το καταλάβεις ακόμα κι εσύ που έχεις σύνδρομο Down: Τα (κινέζικα) αεροσκάφη 5ης γενιάς θα είναι ένας αξιοσημείωτος ανταγωνιστής για τα αντίστοιχα Αμερικάνικα και Ρώσικα μοντέλα και τους τύπους 4ης++ γενιάς." Αν υπήρχε ο διαχωρισμός που υπονοείς θα έλεγε ότι "τα κινέζικα θα είναι ανταγωνιστές για τα αμερικάνικα αεροσκάφη 4ης+ γενιάς και τα ρώσικα αεροσκάφη 4ης++ γενιάς."
Πέρα όμως από το άρθρο θέλει απλή λογική για να καταλάβει κάποιος ότι ένα αμερικάνικο και ένα ρώσικο αεροσκάφος που έχουν ίδιο ραντάρ, ίδιο οπλικό σύστημα, ίδιο χαρακτηριστικά semi stealth δεν μπορεί παρά να ανήκουν και στην ίδια γενιά.

2) Πέτυχα διάνα στο ότι θα μου έλεγες πάλι την ίδια πίπα για το Rafale και την γενιά 4+ που φαίνεται στην εικόνα. Η εικόνα αναφέρεται στο Rafale F2 των προηγούμενων ετών το οποίο ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΤΑΣΣΩ στην 4+ γενιά. Το Rafale F3 (και το αναμενόμενο F4 που θα έχει άλλο όνομα βέβαια) κατατάσσεται ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ στην 4++ γενιά όπως δείχνουν και οι 3 πρόχειρες πηγές που σου παρέθεσα. Βέβαια κατανοώ ότι κάποιος με σύνδρομο Down θέλει πολλές φορές για να καταλάβει κάτι.

3) Στην αρχή μας έλεγες ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τολμάει να ονομάσει αυτά τα αεροσκάφη ως 4ης++ γενιάς και ότι αυτή η ονομασία υπάρχει μόνο για το Su35 (άντε και το Mig35). Σου παραθέτω αμερικάνικη πηγή που εντάσσει και το F-15 Silent Eagle και μου λες ότι αυτό δεν μετράει γιατί είναι ακόμα project. Σου παραθέτω πηγή που ονομάζει έτσι και τα F-16 V και F/A-18 Super Hornet και μου λες ότι δεν το εννοούσε ο συντάκτης αλλά εννοούσε κάτι άλλο που μόνο εσύ κατάλαβες. Σου παραθέτω άλλες 3 πηγές που ως 4ης++ γενιάς αναφέρουν και το Rafale F3 και μου λες αυτοί είναι Λιακόπουλοι και ιστορίες. Και όλα αυτά όταν μου έλεγες ότι δε θα βρω ούτε μια πηγή (και σου έχω τρίψει στη μούρη ήδη 5) την ίδια ώρα που εσύ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ. Μόνο βρισιές και emoticons. Δηλαδή αναξιόπιστος συνομιλητής της πούτσας.

4) Η τρικυμία εν κρανίω που έχεις αποδεικνύεται και από το ότι σε αυτό το μήνυμα προτείνεις να αγοραστούν μεταχειρισμένα F-15 τα οποία σε προηγούμενο μήνυμα είχες χαρακτηρίσει ιπτάμενα μουσεία. Ούτε βέβαια γνωρίζεις ότι η πρώτη πτήση του Rafale το 1986 ήταν ως πρωτοτύπου technology demonstrator και ότι μόλις τα πρώτα χρόνια του 90' τελείωσε η εξέλιξή του και έκανε τις πρώτες πραγματικά δοκιμαστικές πτήσεις. Όπως άλλωστε και το Eurofighter με το οποίο είχαν κοινό πρόγραμμα εξέλιξης πριν αποχωρήσει η Γαλλία. Όσον αφορά τα κόστη προσπάθησε να ξεχωρίσεις στο ταραγμένο μυαλό σου τη διαφορά ανάμεσα σε flyaway, procurement και maintenance cost. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες και οι εμπορικοί αντιπρόσωποι πλασάρουν τα αεροσκάφη με βάση το flyaway cost. Ασχετίδη.

5) Όσο για τα συνεχή υπονοούμενά σου ως προς τις σπουδές μου ή τις πολιτικές μου προτιμήσεις, πες μας κι εσύ τι έχεις σπουδάσει, πού εργάζεσαι και τι ψηφίζεις για να παίζουμε με ίδια όπλα. Γιατί αν είσαι του γυμνασίου (όπως μαρτυρά η ορθογραφία σου), κάνεις delivery με παπιά (όπως μαρτυρά η καρμοιριά σου) και ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ ή Χρυσή Αυγή (όπως μαρτυρά το σύνδρομο Down σου) δεν υπάρχει πεδίο συζήτησης και συνεννόησης.
Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #213 στις: 13/08/13, 18:06 »

Γαμάω τα 1) 2) 3) γιατί στα έχω πει 1000 φορές έλεος!!!!!!!!!!!!!!!
Γαμάω το 5) γιατί είσαι ψηφοφόρος του Σαμαρά τον οποίο πιστεύεις. Ότι και να ψηφίζω εκτός από ΝΔ ΠΑΣΟΚ είναι καλυτερο. Απλά.


Στο (4)

Παράθεση
4) Η τρικυμία εν κρανίω που έχεις αποδεικνύεται και από το ότι σε αυτό το μήνυμα προτείνεις να αγοραστούν μεταχειρισμένα F-15 τα οποία σε προηγούμενο μήνυμα είχες χαρακτηρίσει ιπτάμενα μουσεία. Ούτε βέβαια γνωρίζεις ότι η πρώτη πτήση του Rafale το 1986 ήταν ως πρωτοτύπου technology demonstrator και ότι μόλις τα πρώτα χρόνια του 90' τελείωσε η εξέλιξή του και έκανε τις πρώτες πραγματικά δοκιμαστικές πτήσεις. Όπως άλλωστε και το Eurofighter με το οποίο είχαν κοινό πρόγραμμα εξέλιξης πριν αποχωρήσει η Γαλλία. Όσον αφορά τα κόστη προσπάθησε να ξεχωρίσεις στο ταραγμένο μυαλό σου τη διαφορά ανάμεσα σε flyaway, procurement και maintenance cost. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες και οι εμπορικοί αντιπρόσωποι πλασάρουν τα αεροσκάφη με βάση το flyaway cost. Ασχετίδη


Για το σχόλιο στο τέλος.  2funny 2funny 2funny 2funny 2funny


Για το φλαι αγουαι κοστ. Αλήθεια ξέρεις τι σημαίνει; Γιατί κάτι μου λεει ότι ΠΑΛΙ τα έχεις μπερδέψει ΜΑΛΑΚΑ!!
Το ραφαλ είναι καλύτερο και φθηνότερο από το εφ σου έχω ξαναπεί. ΚΑαι; είναι και τα δύο για τον πούτσο.

Φυσικά και συνέχισε να βελτιώνεται μετα το 86 δεν είπα εγώ ποτέ το αντίθετο. Είναι πολύ απλό αυτό που λέω. Είπα παλιότερα αν το πει κάποιος
αεροσκάφος της δεκαετίας του 80 θα το αδικεί. Αν το πει σύγχρονο (2013) θα είναι τρελός. Τοποθ΄λετησε το όπου γουστάρεις ενδιάμεσα.
Σε πολλά κυρίως η άτρακτος είναι ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ σε άλλα έχει τεράστιες αλλαγές και υπερσύγχρονα συστήματα.

Για το φ15:

Σωστά θυμήθηκες ότι το αποκάλεσα ιπτάμενο μουσείο! Σύντομα θα καταφύγεις και σε ερωτική εξομολόγηση προβλέπω.
Είναι αεροσκάφος που πρωτοπέταξε το 1972.... ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ  

Παρόλα αυτά όταν εμφανίστηκε τα μέσα του 70 ήταν ΑΙΩΝΕΣ μπροστά από τον ανταγωνισμό και από τότε επικαιροποιείται πολύ αποτελεσματικά.
Τόσο αποτελεσματικά που ακόμα παιρνάει η μπογιά του και αυτό είναι άθλος! Για ένα σύνολο συγκυριών λοιπόν
(κατάρευση ΕΣΣΔ, προβληματικά μεταγενέστερα αεροσκάφη της USAF, ανύπαρκτος ευρωπαικός ανταγωνισμός,
μεταβατικό στάδιο μέχρι να μπουν δυναμικά στο χώρο χώρες όπως η Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία)  αυτό το πλέον πια παρωχημένο
αεροσκάφος μπορεί ειδικά σε συνδιασμό με τα φ16 να κάνει θαύματο στο θέρετρο του Αιγαίου.... αν υπάρχει άμεσσα διαθέσιμο και φθηνό.

Ναι δεν είναι πιά το 10αρι ούτε το 9αρι ούτε καν το 8αρι αλλά τώρα η Ελλαδίτσα καλώς ή κακώς δεν είναι για 10αράκια και 9αράκια.
Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #214 στις: 13/08/13, 18:06 »

Γαμάω τα 1) 2) 3) γιατί στα έχω πει 1000 φορές έλεος!!!!!!!!!!!!!!!
Γαμάω το 5) γιατί είσαι ψηφοφόρος του Σαμαρά τον οποίο πιστεύεις. Ότι και να ψηφίζω εκτός από ΝΔ ΠΑΣΟΚ είναι καλυτερο.
Τα 1,2,3 τα γαμάς γιατί σε έχω κάνει ρούμπο με πηγές και δεν ξέρεις τι να πεις ρε κακομοίρη. Να είσαι ειλικρινής ρε. Πες με έχεις καταγαμήσει, δεν ξέρω τι να πω και τα προσπερνάω. Όσο για το 5, άσε τι κάνω εγώ και πες μας πού δουλεύεις και τι ψηφίζεις. Μη ντρέπεσαι. Ούτε ανωνύμως δεν εκτίθεσαι. Τόσο κότα...

Να προσθέσω και ένα λινκ για τους αγγλομαθείς ως απάντηση για να καταλάβουν, όσοι θέλουν να δουν, πως του κλέβουν τα χρήματα μια ζωή οι επιτήδιοι.
http://www.angelfire.com/falcon/fighterplanes/texts/articles/mirage-2000vsmig-29.html
στο άρθρο αναφέρομαι στο οποίο ο πιλότος της Ινδικής αεροπορίας συγκρίνει τα δύο αεροσκάφη ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ και λέει πως το 1988
το τότε μιγκ κάνει πουτανάκι του το μ2000.
Καταρχήν συγχαρητήρια. Είναι η πρώτη πηγή που παραθέτεις μετά από 15 σελίδες. Κάτι είναι κι αυτό. Η συγκεκριμένη παράθεση του "έγκυρου" είναι από αφιέρωμα περιοδικού στην ινδική αεροπορία και στο γεγονός ότι το 1988 όταν παρέλαβε καινούργια Mig29 από την ΕΣΣΔ τα συνέκρινε με τα ήδη υπηρεσιακά Mirage 2000 που είχε σε μια άσκηση στην οποία χώρισαν τα αεροσκάφη σε 2 ομάδες και έκαναν κάποια τεστ. Οι περιγραφές είναι από τον πιλότο - αρχηγό της ομάδας των Mig ο οποίος λέει έχει "σημειώσει στο ημερολόγιό του τις ωραίες εποχές που μύριζε κηροζίνη αντί για κολώνια"  Jerking Off και υποστηρίζει ότι ως προς την πτητική συμπεριφορά (ελιγμοί, ταχύτητα ανόδου κλπ) τα Mig ήταν καλύτερα από τα Mirage. Και μπορεί να ήταν. Αυτό όμως απέχει πολύ από το να τα χαρακτηρίσεις συνολικά ως καλύτερα αεροσκάφη χωρίς να έχεις δοκιμάσει radar, οπλικά συστήματα, διαφορετικά είδη αποστολών κλπ.
Πρέπει όμως πάντα να κοιτάς και τη μπανανόφλουδα. Το άρθρο κλείνει με την επισήμανση ότι η ινδική αεροπορία τρέχει διαγωνισμό για την προμήθεια νέου μαχητικού όπου μεταξύ των υποψηφίων ήταν τότε το Rafale και τα ρώσικα Sukhoi και Mig. Όπως καταλαβαίνετε προφανώς το άρθρο ήταν ένα μέσο πίεσης για να προτιμηθούν τα ρωσικά μαχητικά αφού μέσα από την περιγραφή του πιλότου από το ημερολόγιό του φαίνεται ότι υπερτερούσαν... Jerking Off
Καλύτερα όμως να μιλήσουν ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Η ινδική αεροπορία έμεινε τόσο ...δυσαρεστημένη από εκείνα τα παλιά Mirage 2000 που τo 2004 αγόρασε άλλα 10 Mirage 2000H. Και το 2011 αντί να τα πουλήσει για παλιοσίδερα ξόδεψε άλλα 2 δις δολάρια για να τα αναβαθμίσει σε 2000-5. Και για νέο μαχητικό επέλεξε το Rafale αποκλείοντας από τον πρώτο κιόλας γύρο τα ρώσικα, υπογράφοντας συμβόλαιο με την Dassault για 126 αεροπλάνα. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του περιοδικού και του πιλότου των Mig29... Roll Eyes

Τώρα, 25 χρόνια μετά κάποια λαμόγια  θέλουν να πληρώσει ο Ελληνικός λαός για να πάρει αυτό το εδώ και 3 δεκαετίας παρώχημενο σαράβαλο, .....μεταχειρισμένο
από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Αυτή τη μαλακία σκέφτηκες πολύ ώρα για να τη γράψεις; Πρόκειται για τα πιο εξελιγμένα Mirage 2000 του κόσμου (τα μόνα με ατρακτίδιο κατάδειξης Shehab), με άριστες επιχειρησιακές δυνατότητες όπως έχει αποδειχτεί σε αποστολές που έχουν λάβει μέρος (no-fly zone στη Λιβύη) και που δεν έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 500 ώρες πτήσεις το καθένα δηλ. είναι ολοκαίνουργια. Τα θέλει η Ινδία, η Βραζιλία και άλλοι και μακάρι να τα προλάβουμε εμείς. ΠΑΝΑΣΧΕΤΕ.

Για το φ15:
αυτό το πλέον πια παρωχημένο
αεροσκάφος μπορεί ειδικά σε συνδιασμό με τα φ16 να κάνει θαύματο στο θέρετρο του Αιγαίου....
Τις παπαριές που γράφεις για να δικαιολογήσεις την ανακολουθία σου ως προς το F-15 δε θα τις σχολιάσω (ιπτάμενο μουσείο που επειδή κατέρρευσε η ΕΣΣΔ και δεν υπάρχει ευρωπαικός ανταγωνισμός πρέπει να το αγοράσουμε  Jerking Off ). Αυτό που θέλω να ρωτήσω έναν επιτελάρχη σαν εσένα είναι το εξής: το Αιγαίο είναι ΘΕΡΕΤΡΟ ή ΘΕΑΤΡΟ επιχειρήσεων;
Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #215 στις: 13/08/13, 19:07 »

- Αφού είναι κατά δήλωση. Τι νόημα έχει να σου πω τι έχω σπουδάσει εγώ; Πάντως έχω σχετικές σπουδές και κατά κάποιον τρόπο εργασία.

- Ακουσε εσύ μπορεί να μην έχεις άλλη δουλειά να κάνεις και να έχεις και το καβλιτσέκι σου. Έπεσα σε παρανοικό υπάρχουν πολλοί στο ίντερνετ. Εγώ σε αντίθεση με εσένα αυτή τη στιγμή που μιλάμε ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. Για να καταλάβεις πόσο μαλάκας είσαι που από ωμό οπαδισμό (έτσι νομίζεις) θες να με πας κόντρα.  Jerking Off Jerking Off Jerking Off Εσύ είσαι απλά άλλος ένας μαλάκας που πορώνεται για τα συμφέροντα άλλων  Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall

- Για το άρθρο έχεις ξεπεράσει κάθε όριο. Είναι ότι πιο ανεξάρτητο ως άρθρο που μπορεί κάποιος να βρει ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Περιορίσου να ποστάρεις.....διαφημιστικά φυλλάδια σαν αυτό του μιράζ.

-Μου έχεις πρήξει τα αρχίδια με τα λάθη εκ παραδρομής. Το ζεις 'έντονα ε; Εγώ πάλι όχι. Είπαμε εγώ πληρώνομαι, εσύ πορώνεσαι για τρίτους  Uglystupid Uglystupid
Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #216 στις: 13/08/13, 19:07 »

- Αφού είναι κατά δήλωση. Τι νόημα έχει να σου πω τι έχω σπουδάσει εγώ; Πάντως έχω σχετικές σπουδές και κατά κάποιον τρόπο εργασία.
Καλά. Τρίτη φορά ρωτάω και απάντηση δεν παίρνω. Κατάλαβα...

Παράθεση
- Ακουσε εσύ μπορεί να μην έχεις άλλη δουλειά να κάνεις και να έχεις και το καβλιτσέκι σου. Έπεσα σε παρανοικό υπάρχουν πολλοί στο ίντερνετ. Εγώ σε αντίθεση με εσένα αυτή τη στιγμή που μιλάμε ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. Για να καταλάβεις πόσο μαλάκας είσαι που από ωμό οπαδισμό (έτσι νομίζεις) θες να με πας κόντρα.
Η μόνη γαλλική βιομηχανία που μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να έχει υπαλλήλους κρετίνους σαν κι εσένα είναι καμιά DANONE, να πουλάς γιαούρτια σε σούπερ μάρκετ. Και εγώ δεν πάω κόντρα σε κανέναν. Εσύ μπήκες στο thread που άνοιξα και άρχισες τις μαλακίες μόνο και μόνο για να τρολάρεις αλλά και στο thread της ΧΑ εσύ απάντησες κάτω από το μήνυμά μου λέγοντας μαλακίες. Άλλωστε σε έχω παρακολουθήσει και σε άλλα threads ότι βάζεις φιτιλιές για να δημιουργήσεις κόντρες και καβγάδες. Αν ψάχνεις λοιπόν κάποιον παρανοικό του ίντερνετ κοίτα τον καθρέφτη σου.

Παράθεση
- Για το άρθρο έχεις ξεπεράσει κάθε όριο. Είναι ότι πιο ανεξάρτητο ως άρθρο που μπορεί κάποιος να βρει ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Περιορίσου να ποστάρεις.....διαφημιστικά φυλλάδια σαν αυτό του μιράζ.
Εσύ πόσταρες ένα άρθρο ενός δημοσιογράφου που παίρνει συνέντευξη από έναν συνταξιούχο πιλότο της Ινδικής Αεροπορίας που περιγράφει συμβάντα από το ημερολόγιό του ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Εγώ στην προηγούμενη σελίδα πόσταρα την έκθεση της επιτροπής της Ελβετικής Πολεμικής Αεροπορίας με πίνακες, γραφήματα και αξιολογήσεις ειδικών. Ο καθένας πιστεύει ό,τι θεωρεί πιο αξιόπιστο.

Παράθεση
-Μου έχεις πρήξει τα αρχίδια με τα λάθη εκ παραδρομής. Το ζεις 'έντονα ε; Εγώ πάλι όχι. Είπαμε εγώ πληρώνομαι, εσύ πορώνεσαι για τρίτους
Όταν κάποιος το παίζει παντογνώστης και γράφει σε προηγούμενα μηνύματα ότι "μακάρι να είχες τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου" όπως έκανες εσύ σε εμένα είναι αδύνατον να μην παρατηρήσω ότι δεν γνωρίζεις τη διαφορά ανάμεσα σε θέρετρο-θέατρο και επίφαση-πρόφαση.
Αν είχες τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου θα κατέληγες και εσύ στο ίδιο συμπέρασμα.

Υ.Γ: Φιλική συμβουλή. Πάψε να με κοντράρεις. Για να διατηρήσεις τη λίγη αξιοπρέπεια που σου έχει απομείνει.
Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #217 στις: 13/08/13, 19:07 »

Λοιπόν αφού θες τόσο πολύ να με γνωρίσεις καλύτερα.

Αποστηθίζεις ότι λέω, αναπαράγεις τις εκφράσεις μου, κάνεις υποθέσεις για μένα, ξεκίνα να διαβάζεις απ την αρχή τα ποστ μου.
Γράφω 5 χρόνια, έχω πει αρκετά για μένα.... αλλά σίγουρα το έχεις κάνει ήδη όμως θες να το ακούσεις και από μένα.

Σα χτικιάρα γκόμενα κάνεις. Μαγαπας; μ αγαπας; μ αγαπάς;

Τώρα κάνεις και σαν παιδί, με παρακαλάς να σταματήσω. Ντροπή.

Θες και ένα τεχνικό στοιχείο από τις πηγές που εσύ πόσταρες πριν αλλά στη χάρισα;
Γιατί λέω δε γαμιέται, κομπλεξικός είναι που διαβάζει χωρίς να καταλαβαίνει:

http://www.aviatia.net/versus/rafale-vs-su-35/

πίνακας από το λινκ:

CATEGORY    DASSAULT RAFALE    SUKHOI SU-35
BVR AAM missile    MBDA Meteor    Vympel R-77M
Nation                        NATO    RUSSIA
Year                      in 2013    1998
Range (mile)                  62    99
Range (km)                 100    160
Range (NM)                  54    86
Speed (mph)                2640    2970
Speed (km/h)                4248    4779
Speed (Mach)                  4    4,5
Weight (lb)                 407    497
Weight (kg)                185    226
Unit Cost            $1.600.000    Unknown
BVR Rating                90%     80%

υπάρχει αντίστοιχος πίνακας και σε σύγκριση φ15-ραφάλ.
Εδώ ο αρχαίος (1998) ρωσσικός πύραυλος ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ότι καλύτερο έχει να παραθέσει το ΝΑΤΟ
(οι αμερικάνοι έχουν μη εξαγώγημου πυραύλους καπως καλύτερους από τον μέτεορ) το 2013.

Περιττό να πω ότι πλέον έχουν τριπλασιάσει τις επιδόσεις του 98 δίνοντας μια ακαταμάχητη υπεροχή πλέον.
Ακόμα το σου35 έχει ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ καλύτερο ραντάρ από ότι έχει να παρουσιάσει το ραφαλ και αντίστοιχα
ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ καλύτερα στελθ χαρακτηρηστικά.
Ο δε ρ-77 παίζει στο μισό κόστος...........παρόλα αυτά το ραφάλ σύμφωνα με την πηγή υπερέχει στο BVR  Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall

Αντίστοιχα "αντικειμενικό" είναι το σαιτ και στη σύγκριση ΗΠΑ-Γαλλία όπου συγκρίνει ένα πύραυλο του 90 με το Γαλλικό του '13  2funny 2funny 2funny 2funny

...............ναι σωστά μαντέψατε είναι αυτό το σαιτ που λέει ότι το ραφάλ του '13 έγινε ξαφνικά 4++  2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

Φυσικά οι περισσότερες πηγές διατείνονται με περιφάνεια ότι οι ΝΑΤΟικοί είναι πολύ μπροστά στο BVR..................
προφανώς αφού ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑΤΟικές ή καλύτερα προιόντα προπαγάνδας συγκεκριμένων εταιριών.

Είναι τόσο ερασιτέχνες που δεν προσπαθούν ούτε στοιχειωδώς να χαλκέψουν τα στοιχεία τουλάχιστον  Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall Banging Head Against a Wall

Αυτά είναι αρκετά πιστεύω.-
Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #218 στις: 13/08/13, 20:08 »

Blahblah
Καταρχήν αν διαβάσεις το μήνυμα στο οποίο έκανα τη συγκεκριμένη παράθεση από το aviatia, δε μίλησα καθόλου για πυραύλους ακριβώς επειδή η σύγκριση αδικεί το Su-35 λόγω του παλαιότερου μοντέλου πυραύλου (1998). Μίλησα μόνο για τα ποσοστά επικράτησης σε ένα θεωρητικό dogfight τα οποία προκύπτουν από το maneuverability και την ισχύ του πολυβόλου. Και έγραψα σαν επίλογο ότι όλα αυτά είναι εντελώς θεωρητικά καθώς η πραγματική έκβαση μιας αερομαχίας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=177589.msg4723496#msg4723496). Βέβαια είναι ίδιον των ανθρώπων με σύνδρομο Down άλλα να διαβάζουν και άλλα να καταλαβαίνουν.
Δεύτερον όσον αφορά τα στοιχεία που δίνουν οι Ρώσοι για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ραντάρ και των πυραύλων τους, κράτα μια μικρή επιφύλαξη γιατί δεν επιβεβαιώνονται συνήθως. Αντιθέτως τα ΝΑΤΟικά αεροσκάφη αξιολογούνται σε κοινές ασκήσεις από διάφορες αεροπορίες. Όσο για την τεχνολογία stealth που είναι το βασικό χαρακτηριστικό των αεροσκαφών 5ης γενιάς ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ παραδέχονται ότι είναι πολύ πίσω στην εξέλιξη. Ένα ραντάρ βλέπει το PAK-FA του 2013 σαν μια μπάλα μπάσκετ ή και περισσότερο την ίδια ώρα που βλέπει το F-22 Raptor του 2005 σαν ένα ρουλεμάν.
Τρίτον ούτε τα μηνύματά σου παρακολουθώ, ούτε τραβάω κανένα ζόρι με την πάρτη σου. Απλώς σε έχω πετύχει και σε άλλα threads να γράφεις μαλακίες και να κράζεις άλλους χρήστες με σκοπό προφανώς να δημιουργήσεις καβγά και να τρολάρεις. Απλά στη περίπτωσή μου ατύχησες γιατί σε έχω καταγαμήσει με στοιχεία σε όλες τις διαφωνίες μας και έχω καταδείξει ότι ούτε να γράφεις σωστά ελληνικά δεν ξέρεις την ίδια ώρα που αφήνεις να εννοηθεί ότι είσαι πολυσπουδαγμένος, πετυχημένος επαγγελματίας, γνώστης της τεχνολογίας και άλλες πίπες.
Καταγράφηκε
ggary1000
Μάλαμα
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1033


« Απάντηση #219 στις: 13/08/13, 20:08 »

Φιλε Piderof, η Ινδικη αεροπορια διαθετει μεγαλο αριθμο Su-30MKI οπου MKΙ = εξαγωγικη εκδοση, με ακροφυσια μεταβλητης διευθυνσης ωσης, για την Ινδικη ΠΑ, με τα οποια ισοπεδωσε τον ανταγωνισμο στην ασκηση Red Flag του 2009 αν θυμαμαι
καλα, αναμεσα στα οποια F-15 F-16 της μοιρας "agresors" της USAF.
Επιπλεον ειναι συμμετοχος (οικονομικα και μονο) στο προγραμμα ΠΑΚ-ΦΑ δηλ του Sukhoi T-50 για το οποιο
εχει δεσμευθει για 280 μοναδες.
Για την ωρα εχει κανει μονο παραπονα οσον αφορα τους κινητηρες του Τ-50 που δεν ειναι ειναι ακομη ετοιμοι*
Τελος συνεργαζεται και παλι οικονομικα με τη Ρωσια σε διαφορα πυραυλικα προγραμματα ΑΑ ΑΕ και ΕΕ.
Οσο για την περιβοητη τεχνολογια stealth εχει αποδειχθει δικοπο μαχαιρι, αφου απαιτει πολλους
σχεδιαστικους συμβιβασμους χωρις να προσφερει καταναγκη αυτα τα οποια υποσχεται, αφου ειναι
γεγονος οτι υπαρχουν αντιμετρα, οπως ρανταρ που τα αναγνωριζουν.
Τα Ρωσικα αεροσκαφη δεν ειναι ουτε ΘΕΟΣ, αλλα ουτε ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ οπως θελουν καποιοι να τα παρουσιαζουν.
Απλα εξαιτιας των χωρις αμφιβολια  κορυφαιων πτητικων τους χαρακτηριστικων και του δελεαστικου
κοστους αποκτησης αλλα και συντηρησης, συμφερουν, οποιος μαλιστα αμφιβαλει γαι τις πτητικες τους
δυνατοτητες, τον παραπεμπω σε βιντεο διαθεσιμο στο YouTube οπου Ελληνας πτεραρχος κατα την επισκεψη
τους στην Ταναγρα το 1998 το χαρακτηρησε επι λεξη, καταπληκτικη πτητικη μηχανη, αλλα δεν γνωρισε
οπως ειπε το ρανταρ του και δεν μπορει κατα συνεπεια να το αξιολογησει πληρως σαν οπλο.
Πρακτικα δε νομιζω να ειναι κανεις τοσο αφελης που να πιστευει οτι οι Αμερικανοι θα μας επιτρεψουν
να τα αποκτησουμε και να χασουν ενα απο τους καλυτερους πελατες τους ή οτι ξαφνικα θα βρουμε τα
κοτσια να κανουμε κατι για το συμφερον της πατριδας μας.
Ουτε τους S-300 δεν εχουμε κανει ακομη υπηρεσιακους, δεν δεχτηκαμε ουτε τη Ρωσικη προταση για εκσυγχρονισμο
τους, ενω αφησαμε το πεδιο ελευθερο στους Ισραηλινους να τους "μελετησουν".
Να μην αναφερθουμε στην παραδοση των ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ στους Αζερους αντι των Ρωσων.
Ας το παρουμε αποφαση, ειμαστε δεμενοι στο Αμερικανικο αρμα, ιδιαιτερα με την συμπραξη Ελλαδας-Κυπρου-Ισραηλ
για τις ΑΟΖ και τις κοινες ασκησεις, τη Ρωσια καλως ή κακως την ξεχναμε.
Το μονο που μας σωζει ειναι οτι δεν "γουσταροντε για τετοιες" μπιζνες με τους Τουρκους, αλλιως θα ηταν δυσκολα
γα τους αναχαιτιστές της ΠΑ μας, να αντιμετωπισουν υπερτερα αριθμητικα Sukhoi παροτι κατα
γενικη ομολογια ειναι οι καλυτεροι χειριστες στον κοσμο.
Αυτα, απο καοιον υποψιασμενο, ΜΗ ειδικο.


Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #220 στις: 13/08/13, 20:08 »

Φιλε Piderof, η Ινδικη αεροπορια διαθετει μεγαλο αριθμο Su-30MKI οπου MKΙ = εξαγωγικη εκδοση, με ακροφυσια μεταβλητης διευθυνσης ωσης, για την Ινδικη ΠΑ, με τα οποια ισοπεδωσε τον ανταγωνισμο στην ασκηση Red Flag του 2009 αν θυμαμαι
καλα, αναμεσα στα οποια F-15 F-16 της μοιρας "agresors" της USAF.
Είσαι βέβαιος; Πράγματι έχει πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά όπως παραδέχεται και ο πιλότος της UsAF αλλά το Su-30MKI έχασε από απλά F-15 σε τέτοιο βαθμό που μετά την 3η μέρα οι Ινδοί πιλότοι δεν θέλησαν να συνεχιστούν οι αερομαχίες. Δες και μόνος σου από το 5:55 και μετά.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WKEa-R37PeU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WKEa-R37PeU</a>
Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #221 στις: 13/08/13, 20:08 »



Κάνω πως δεν διάβασα τίποτα. Λέω πως δε τα έγραψες.

Πριν μερικές σελίδες έβαλα 2 κουίζ γύρω από τα ραντάρ που απαιτούν κάποιες, λίγες γνώσεις, φυσικής και υπάρχουν και στο νετ.
Δεν έκανε προσπάθεια να απαντήσει κανείς παρότι διαβάζουν εκατοντάδες, δυστυχώς είμαστε πίσω σε θέματα τεχνολογίας,
και δεν έχουμε ούτε την ανάλογη κουλτούρα, τραγική διαπίστωση.

Δίνω ένα εύκολο κουίζ αυτή τη φορά ειδικά για εσένα που θες να μάθεις. Δεκτή οποιαδήποτε βοήθεια.
Λοιπόν σε θέματα ελιγμών, επιφανειακών πιέσεων, κατευθυνόμενης ώσης, αεροδυναμικής απόδοσης το ραφάλ είναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ πίσω από
όλα τα παράγωγα της γενιάς σου27 τα φ15 και το φ22 ωστόσο η ντασώλτ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ότι το ραφαλ μπορεί να κοιτάξει στα μάτια αυτούς
τους ανταγωνιστές σε ντογκ φαιτ.
Είτε ισχύει είτε δεν ισχύει, για μένα δεν ισχύει,
το βασικό της επιχείρημα πιό είναι ως προς τις πτητικές προδιαγραφές του αεροσκάφους; και
πιο χαρακτηριστικό της σχεδίασης του αεροσκάφους του προσδίδει αυτό το πλεονέκτημα;

Εύκολο, με χρήση μόνο κοινής λογικής και ελάχιστη κατανόηση.
Ανοικτό προς όποιον θέλει.
Καταγράφηκε
Ιεραπόστολος
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2073


« Απάντηση #222 στις: 13/08/13, 20:08 »

Παράθεση
Παράθεση από: ggary1000 στις σήμερα στις 20:33
Φιλε Piderof, η Ινδικη αεροπορια διαθετει μεγαλο αριθμο Su-30MKI οπου MKΙ = εξαγωγικη εκδοση, με ακροφυσια μεταβλητης διευθυνσης ωσης, για την Ινδικη ΠΑ, με τα οποια ισοπεδωσε τον ανταγωνισμο στην ασκηση Red Flag του 2009 αν θυμαμαι
καλα, αναμεσα στα οποια F-15 F-16 της μοιρας "agresors" της USAF.

με την ευκαιρία......
απόλυτα ψάξε μόνος σου άπειρες πηγές.
Καταγράφηκε
piderof
Ο παλιός, είν' αλλιώς
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5000


« Απάντηση #223 στις: 13/08/13, 20:08 »

Blahblah
Το ότι προσπερνάς το ένα και το άλλο απλά μου ενισχύει τη βεβαιότητα ότι δεν έχεις να απαντήσεις κάτι επί της ουσίας στα στοιχεία που παραθέτω. Το να μου λες ότι το Rafale είναι πολύ πίσω σε χαρακτηριστικά που παίζουν ρόλο στις αερομαχίες σε σχέση με την οικογένεια του Su-27, το F-15 και το F-22 όταν μια σελίδα πριν έχω παραθέσει βίντεο ντοκουμέντο από άσκηση στο Ντουμπάι όπου το πιο σύγχρονο αεροπλάνο αυτή τη στιγμή στον κόσμο, το F-22 δε μπορεί να ξεφορτωθεί από την ουρά του το Rafale και τελικά καταρρίπτεται εικονικά από αυτό, είναι απλά αστείο. Τι να απαντήσω σε κάτι τέτοιο; Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις.
Καταγράφηκε
ggary1000
Μάλαμα
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1033


« Απάντηση #224 στις: 13/08/13, 21:09 »

Είσαι βέβαιος; Πράγματι έχει πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά όπως παραδέχεται και ο πιλότος της UsAF αλλά το Su-30MKI έχασε από απλά F-15 σε τέτοιο βαθμό που μετά την 3η μέρα οι Ινδοί πιλότοι δεν θέλησαν να συνεχιστούν οι αερομαχίες. Δες και μόνος σου από το 5:55 και μετά.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WKEa-R37PeU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WKEa-R37PeU</a>
http://www.youtube.com/watch?v=k3wTiLww5uA
Αυτο ειναι το λινκ απο το βιντεακι με τον Ελληνα πτεραρχο, οπου και Λυτζερακος ΑΤΑ τοτε και ΑΓΕΑ επειτα αλλα και ο Γεωργουσης μιλουν για τα Su με πολυ καλα λογια.
Ο Λυτζερακος πιο προσεκτικα οπως αρμοζει τοσο στην τοτε θεση του, οσο και στην επομενη,
ο δε Γεωργουσης ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ.
Τοτε υπηρετουσα ακομη και μιλουσαμε με χειριστες μας, οι οποιοι τα γουσταραν πολυ, ειδικα πτητικα.
Οι μηχανικοι δεν γουσταραν πολυ τους κινητηρες.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε: